عمومی

چندکلام برای نمایندگان مجلس، قبل از پایان این چهار سال!

اما می خواهم به چند نکته اشاره کنم که برای سطح اول بد نیست.
1. اگر می خواهید انتخابات پارلمانی برگزار کنید و خود را به عنوان یکی از روسای جمهور تبدیل کنید ، این نیازی نیست که به راحتی در گلو یک جناح قرار بگیرد و بتواند خفه شود.

2. وظیفه شما تصویب قوانینی و نظارت بر اجرای آنها است. وظایف نامحدود را به خودتان تحمیل نکنید و از متن قانون پیروی کنید.

3. شما این کارها را ندارید:

– دخالت در تخلیه و نصب قوه مجریه. زیرا باید اصل تفکیک اختیارات رعایت شود و پرداخت باج ، اخاذی پول و تهدید به بازجویی و بازجویی برای گرفتن امتیاز کار درستی نیست و نتیجه بخش نخواهد بود.
– در این کشور یک سیستم طولانی و گسترده وجود دارد که وظیفه آن برنامه ریزی برای توسعه و آماده سازی است. مداخلات در یافتن چنین برنامه ها و نشانه هایی در تکالیف شما نیست.
– آواز خواندن خوب است ، اما خوب نیست. ایده ها را قبل از سخنرانی ، نه شعار ، در سخنرانی ها و گفتارها بیان کنید.
– برای مردم مهم نیست که چند صد میلیون یا چند میلیارد برای ورود به مجلس هزینه کرده باشید ، بنابراین خطی را در باره دلالان و مستاجرین و توافق نامه در اصل و غیره بکشید. در غیر این صورت ، پایان شما خوب نخواهد بود.
– زنده باد مردگان ، به مردم کشور خود بگویید که توجه نکنند ، زیرا وقتی سایت برگشت ، شعارها برمی گردند! و زنده ماندن مرگ شما خواهد بود.
– حضور در مراسم تشییع جنازه سران کشور شما وظیفه شما نیست ، اگرچه خوب است در این مراسم حضور پیدا کنید ، اما اگر این موضوعات بر عملکرد قانونی و نظارت شما در مجلس تأثیر بگذارد ، این ضمانت خواهد کرد.
– آگاه باشید که این مکان ها در دستان شما ایمن هستند و فردا از شما خارج می شوند و باید در هر دو جهان مسئولیت داشته باشید.
– دروغ و تهمت و شعارهای خالی و تخریب را فراموش کنید ، در غیر این صورت به شما آسیب می رساند.
– مواظب هاله نور و توهم باشید. به دست آوردن شغل نیاز به مهارت دارد و می تواند مورد تردید باشد. بنابراین مراقب خودتان باشید که در اعتماد به نفس کاذب قرار نگیرید.

دکمه بازگشت به بالا