عمومی

پاسخ روابط عمومی مجلس به گزارشی درباره حقوق نمایندگان مجلس

اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس برای انتشار ماهی قانونی نمایندگان مجلس از یکی از روزنامه ها واکنش نشان داد.

این گزارش … در توضیحات روابط عمومی مجلس آمده اند و در پی انتشار یک گزارش خلاف واقع از قبیل “تصویر ماهی حقوقی مجلسیها” در یکی از رسانه ها با بازنشر آن در فضای مجازی کل فرهنگی و روابط عمومی با انتشار نظرات به اقتباس از حقوق نمایندگان از قانون نظام هماهنگ پرداخت برابری حق هر ماه به همطرازانشان از دیگر دستگاه با بار ورودی نمایندگان در سیستم اداری سازمان و محل کار متناسب با قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد. متن این توضیحات به شرح زیر است:
۱. پرداخت حقوق اعضای پارلمان بر اساس قانون نظام هماهنگ پرداخت به کارکنان دولت است.
۲.به همان نسبت هزینه های مجلس و تعدادی از نمایندگان این روش درستی برای محاسبه حقوق ماهانه و معاونان نیست.
۳. نمایندگان حداکثر مانند همطرازان از دیگر نیروها و ارائه پشتیبانی دریافت نمایند.
۴. آنچه در یک گزارش با عنوان “تصویر مقالههای خرد حقوق و دستمزد مجلسیها” آمده که صحیح است و خوب نیست به خصوص زمانی که نقل و برآورد رقم برای کمک و گریخته صورت گرفته و صحت پیام محاسباتی ندارد.

در پایان به یاد بیاورید که به دنبال آزادی که در آن حقوقی برخی از مدیران دستگاه ها در ماه ژوئن ۹۵، نمایندگان مجلس در دهم قانون برنامه ششم اندازی سیستم برای ثبت نام از حقوق و مزایای مقامات و مدیران از زمین شد به تصویب رسید و با استفاده از این تصمیم قانونی مردم در هر ماه در سیستم اینترنت از میزان درآمد آنها دریافت هر یک از مدیران کشور هستند بدانند. بنابراین اطلاع رسانی حقوقی, حقوق و دستمزد از تمام نمایندگان این کشور نیز در این سیستم مربوط به سازمان اداری و استخدامی دير است بارگذاری آن است.

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا