عمومی

پایان ترامپ و آمریکای دو قطبی

از نظر برخی طرفداران ترامپ (کسانی که هشت سال ریاست جمهوری اوباما برایشان استخوان گلو بود) بایدن “رئیس جمهور واقعی” نیست بلکه رئیس جمهور واقعی خانم هریس است.

همان جامعه عصبانی که فکر می کند ایالات متحده اکنون به گونه ای است که امروز (این سالها) “خارجی ها” (مهاجران) مشاغل خوب و درآمد بالایی کسب می کنند و فرزندان آنها “بیکار” یا مشغول کار هستند در محل کار “کم درآمد”. برای آنها دیدن “نسخه دیگری از باراک اوباما” همان استخوان گلو است ، اما این بار تلخ تر! زیرا این بار شخصی مانند ترامپ (که فکر میهن پرستی می کند) در میانه کار خود از کاخ سفید اخراج شد.

این “تخلیه” برای آن جامعه سفید خشمگین امری آسان و قابل قبول نیست. واقعیت امروز در آمریکا این است که وقتی شما به یک جلسه در یک شرکت نیویورک می روید ، اگر کسی (سفید پوست) آمریکایی روی صندلی های اطراف میز جلسه نشسته باشد ، این یک “اقلیت” است! در سیلیکون ولی ، و در شرکت های با تکنولوژی پیشرفته با حقوق نجومی (و فراتر از نجومی) ، چه تعداد از مشاغل به فرزندان آمریکایی های مدعی مالکیت این سرزمین اختصاص دارد؟ بیشتر مهندسان هندی ، چینی ، ایرانی و ترکی هستند.

74 میلیون نفری که به ترامپ رأی دادند ، می فهمند که حقوق یک معلم مدرسه ماهیانه 4000 دلار است (که امرار معاش سخت است) ، اما یک جوان هندی در بیست و شش سالگی وارد ایالات متحده شد و چهار یا پنج سال بعد با پرداخت ماهیانه 20000 دلار توسط یک شرکت فناوری استخدام شد.
آنها کودکان و اقوام آنها (کارمندان بانک ، کارمندان شهرداری یا آتش نشانی) را در اقساط بانکی برای یک خانه معمولی می بینند ، اما در همان زمان دارا خسروشاهی ، ایرانی را می بینند که در سن سن به ایالات متحده آمده است. نه ساله است و اکنون نود ساله است. او میلیون ها حقوق دریافت می کند (!).
وب سایت کدام بخش معتبر در دانشگاه های آمریکا را باز کنید که بیش از دو سوم در میان عکس چهره های اساتید خارجی نباشد؟!
کدام بازنشسته آمریکایی را می توانید پیدا کنید که در هزینه های فعلی و نوه های خود درمانده نباشد و در عین حال دشوار است که ببینید جوان مصری و ترکی که ده سال پیش به این کشور آمده اند قبل و امروز در یک خانه بزرگ (!) از زندگی بدون نگرانی مالی لذت ببرید!
ای مخالفان بت موزون خود /
من لیوان هایی پر از خونم می خورم (!)

برخی از 74 میلیون نفری که به ترامپ رأی داده اند معتقدند که “فرصت های شغلی” در نیویورک ، فلوریدا و کالیفرنیا به درد فرزندان آنها نمی خورد ، اما انواع “کاملا هریس” در همه جای این کشور وجود دارد. ، و جایی است که خون در قلب لال ، زین دزد که بازار را “می شکند” می غرشد!

پو خزف! همان اصطلاح حافظ شیراز به معنای سفالگری ، احساس و اعتقادی است که بخش بزرگی از هفتاد و چهار میلیون نفر نسبت به آن کودک سیاهپوست “کنیا” (باراک اوباما) دارند و عصبانیت آنها نسبت به دختر است هند و جامائیکایی. غم حافظ از اینکه گدا مشخص نشد ، نوع نگاه بخشی از آن جامعه به این گروه است که امروز وارد کاخ سفید شده است!

اما امروز زمان معتبر بودن “رقیب” نبود ، اما امروز رقیب توانست ترامپ را که “نماد توجه به ایالات متحده” بود ، پایین بیاورد و امروز روز خوبی نبود برای آن 74 میلیون نفر. .

من قبلا توضیح دادم که حدود 130 میلیون نفر در ایالات متحده با قبض دستمزد زندگی می كنند. یعنی اگر حقوق به آخر ماه نرسد ، در خرید نان و گوشت و … واقعاً با مشکل روبرو می شوند. (مشکل واقعی) برای برخی ، ترامپ فردی بود که برای آنها (و برای حقوق و کرامت آنها) می جنگید.

برای آن گروه ، “جو بایدن” رئیس جمهور واقعی نیست ، بلکه بایدن ، معاون رئیس جمهور اوباما است که اوبامای دیگری را به عنوان معاون رئیس جمهور خود انتخاب کرده است!

ترامپ امروز در حالی که خطای زمین لرزه ای که یک بار در سال 2016 و یک بار در سال 2020 لرزید ، ترک کرد ، مشخص نیست که چه زمانی و در چه روزی لرزاند؟!

دکمه بازگشت به بالا