اجتماعی

چشم پوشی بر وضعیت زیست مهاجران، کارتن خواب‌ها و زباله‌گردهای تهران ظلم به شهر است

شهردار تهران درباره وضعیت معیشتی مهاجران، کارتن خواب ها و زباله های شهر تهران نیز گفت: بی توجهی به این جمعیت آسیب دیده 21 هزار نفری ظلم به شهر و این بخشی از شهروندان است.

به گزارش باراناخبر، علیرضا زاکانی در اولین جلسه هشت معاون شهردار در حاشیه بازدید مداخله ای خود از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: شهر تهران باید به هویت فرهنگی و اجتماعی متناسب با بافت شهری تبدیل شود. و مفاهیم اسلام.

شهردار تهران پس از برشمردن مشکلات پیش روی معاونت اجتماعی و فرهنگی گفت: تهران این ظرفیت را دارد که در عرصه فرهنگ و هنر، شعر و ادب، ورزش و علم و فناوری هویت مستقل و منتخب داشته باشد و این در با مدیریت دقیق کمترین زمان ممکن است.

زاکانی افزود: تهران در حال حاضر در چند حوزه از جمله سلامت، آسیب های اجتماعی، ورزش و سایر موضوعات مرتبط با مسائل اجتماعی و فرهنگی در وضعیت بحرانی قرار دارد.

وی در پیشنهادی به معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امروز می توان از ظرفیت نخبگان محلات و مساجد تهران برای رساندن وضعیت به وضعیت ایده آل استفاده کرد. همچنین با تشکیل گروه های ادبی و فرهنگی در مساجد و محلات، ظرفیت های موجود برای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در شهر تهران ارتقا می یابد.

شهردار تهران در خصوص اهمیت مدیریت فرهنگی در محله های پایتخت افزود: تهران دارای 353 محله است که با تمرکز نخبگان هر محله می توان هم افزایی هر یک از این محلات را با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این محله مشاهده کرد. شهرهای دیگر جهان اسلام را باید از پایین به بالا مدیریت کرد.

به گزارش سایت شهر، زاکانی همچنین درباره وضعیت معیشتی مهاجران، کارتن خواب ها و زباله های شهر تهران گفت: بی توجهی به این جمعیت آسیب دیده 21 هزار نفری ظلم به شهر و این بخشی از شهروندان است. پیگیری حل مشکلات این شهروندان آسیب دیده باید در چند مرحله شناسایی، سم زدایی و درمان، بازیابی هویت و شخصیت و در نهایت با اشتغال و تحصیل انجام شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا