اجتماعی

تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد، گفت: متاسفانه ورود مهاجران جدید به تهران ادامه دارد.

به گزارش باراناخبر، عبدالرضا چراغعلی در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی شهر تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط و مطالعاتی که برای تمامی شاخص ها در حوزه مهندسی، شهرسازی و ترافیک در تهران انجام شده، این شهر دیگر ندارد. ظرفیت. “

وی افزود: متأسفانه همچنان شاهد سیل مهاجرت در تهران هستیم و آمارها نشان می دهد که این افزایش در دو سال اخیر افزایش یافته و نیازمند مکان یابی جدید هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: ورود بی رویه خودروها به استان بار ترافیکی سنگین و آلودگی هوا را افزایش داده است. همچنین سازمان ها و ادارات باید برنامه ریزی های لازم را برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل خود انجام دهند.

چراغعلی سپس گفت: برخی سازمان ها و ادارات در گذشته سرویس حمل و نقل عمومی برای کارکنان خود داشتند که به دلیل مصرف این وسایل نقلیه دیگر از آن استفاده نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان سعی کنند از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنند، ادامه داد: رفت و آمد به مرکز استان در حالی افزایش یافته که در گذشته ورودی های شرق و غرب استان بسیار زیاد بود. وجود نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از ستاد مبارزه با کرونا در تهران خواست تا به ساعات تردد قبلی بازگردد و گفت: همچنین از شهرداری می خواهیم ضمن ساماندهی، تمهیدات لازم را در این زمینه فراهم کند. پارک های حاشیه ای نیز باید در دستور کار باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا