اجتماعی

چشمان عجیب این دخترجوان اشعه ایکس دارد+عکس

به گفته باراناخبر؛ کشف اشعه ایکس نامرئی توسط یک فیزیکدان آلمانی دنیای علم پزشکی را تغییر داد. با تشخیص این اشعه پزشکان برای تشخیص و رفتار بیماری ها بهتر از اندام های داخلی بدن انسان مانند استخوان ها و غیره عکس گرفته و از داخل بدن انسان تصاویری می گیرند که برای چشم انسان قابل مشاهده نیست. موارد نادر و غافلگیر کننده زیادی در جهان وجود دارد ، اما توانایی یک دختر روسی در دیدن پزشکان متعجب زیرا او می تواند اندام های داخلی را بدون هیچ وسیله ای با اشعه در چشم خود ببیند. بدن انسان مشکلات بیماران را بهتر از خود پزشکان بررسی و تشخیص دهید.

ناتاشا دمینکا در روسیه در سال 1987 متولد شد ، هنگامی که او 10 ساله بود ، متوجه شد که بینایی عجیبی دارد. او می توانست درون بدن انسان را ببیند. ناتاشا این را کاملا تصادفی فهمید و آن را به شرح زیر توصیف کرد:

“یک روز من در خانه با مادرم نشسته بودم که ناگهان متوجه نوع خاصی از بینایی در خودم شدم. احساس کردم می توانم درون مادرم را ببینم. سپس با او به اشتراک گذاشتم که می توانم داخل بدن تو را ببینم.” اکنون من همیشه این بینایی را دارم و آن را دید پزشکی می نامم و در عرض چند ثانیه می توان یک تصویر رنگارنگ از بدن فرد را دید و آن را تجزیه و تحلیل کرد. “پس از آن ، داستان ناتاشا با دیگران پر شد و افراد بیشتری او را می شناختند.

ناتاشا

پزشکان پس از شنیدن داستان ناتاشا تصمیم گرفتند وی را آزمایش کنند. ناتاشا به بیمارستان بچه ها جای خود را گرفتند و بدن را جستجو کردند فرزندان و بیماری های آنها را تشخیص دهید. در چنین شرایطی او می توانست درون کودکان و شکم آنها را ببیند. وی حتی تشخیص اشتباه برخی پزشکان را به دلیل تصاویر اشتباه اصلاح کرد و توانست فرد مبتلا به سرطان را با همان بینایی معاینه کند و پس از معاینات متوجه شد که این زن سرطان ندارد بلکه یک کیست کوچک دارد. داخل بدنش پس از چندین آزمایش متعدد ، پزشکان دریافتند که این خانم واقعاً چه کسی را داشته است سرطان آلوده نیست. بنابراین ناتاشا حق داشت.

ناتاشا اکنون در بیمارستان برای تشخیص بیماران کار می کند. وی این کار را از سال 2006 انجام داده است. هدف این مرکز تشخیص و درمان دقیق بیماری ها با کمک ناتاشا و همچنین متخصصان بسیار عالی در این زمینه است.

ناتاشا در سال 2004 سعی کرد ظاهر خود را امتحان کند بریتانیای کبیر در این آزمایش رفت و موفق شد جراحت و آسیب دیدگی شخصی از یک سال پیش تصادف او به راحتی می توانست آن را درون بدن خود ببیند. آنها حتی او را به یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند و شخصی را جلوی او قرار دادند. سپس ، از درون این شخص ، متوجه شدند که او قبلاً چه کار کرده است عمل جراحی وی گفت اکنون سنگ کلیه ، لوزالمعده بزرگ و کبد بزرگ دارد. مرد بلافاصله برای شهادت دادن به محل حادثه منتقل شد و متوجه شد که هرچه ناتاشا گفته درست است. البته تومور در روده او پیدا شد که خطرناک نبود.

خوشبختانه ، ناتاشا تاکنون در بیشتر آزمایش های خود موفق و سربلند بوده و دید منحصر به فرد او برای همه ثابت شده است.

دکمه بازگشت به بالا