ورزشی

چرا طارمی در پنالتی گرفتن قهار است؟

مهدی طارمی در دیدار برابر بنفیکا در فینال سوپرجام پرتغال توانست روی گل اول تیمش تأثیر بگذارد و با گرفتن یک پنالتی به پورتو کمک کند.

در پایان ، پورتو 2-0 بنفیکا را شکست داد تا اولین جام فصل خود را از آن خود کند و مهاجم ایرانی اولین عنوان خود را در پورتو بدست آورد.

مجازات های طارمی پس از حضور در لیگ پرتغال از فصل 2019-2020 ، روزنامه اوجوگو را بر آن داشت تا گزارشی درباره درخشش ستاره ایرانی بنویسد.

اوجوگو در گزارش خود نوشت مهدی طارمی نه تنها با گلزنی و پاس گل به تیمش کمک می کند بلکه می تواند پنالتی های زیادی از مدافعان حریف بگیرد.

از زمان ورود طارمی به لیگ پرتغال ، 12 پنالتی را برد. او 9 اشتباه برای ریو آوی و سه اشتباه برای پورتو مرتکب شده است. در فصل 21-2020 او با 4 پنالتی بعد از مارگا (دیگر مهاجم پورتو) با 4 پنالتی دومین بازیکن خطاکار در محوطه جریمه بود.

اوجوگو نوشت که این آمار به طارمی کمک می کند تا به یک مهاجم کامل و تأثیرگذار تبدیل شود. او با ترکیبی از تکنیک و فیزیک بدنی می تواند برای مدافعان اشتباه کند ، به عنوان مثال در بازی با بنفیکا و در 76 دقیقه حضور در زمین ، 5 اشتباه داشت ، بیش از هر کس دیگری در زمین.

طارمی در 356 دقیقه ای که در قهرمانی پرتغال بازی می کرد ، در محوطه جریمه لمس توپ بیشتری داشت

256 251

دکمه بازگشت به بالا