عمومی

چرا ترامپ نمی‌تواند مچ رسانه‌ها را بخواباند؟

رسانه های اشخاص در ما ریشهدارتر از فرهنگی است که یک رئیس جمهور در یک دوره چهار یا هشت ساله بخواهد در این کشور برای تسلط بر آن است.

در گزارش های خبری ، روزنامه شرق نوشت: “در آخرین سال ریاست جمهوری و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین در ادامه با درگیری در بالا از او و رسانه ها سپریشدن است. این موضوع کورونا باعث شده که به مغلوب ساختن پیشی جستن از جریان بحث با چین و سازمان بهداشت جهانی از رسانه های آمریکایی کلاله منصوب به خاک است. مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی گفت که روسیه و ساندویچ. این دو رسانه منصوب چینی ها در امریکا است. این پرده میخانه مشارکت رسانه ها و تهمت است. جنگ با وجود تمام اجداد خود و جهدهای تهمت موفق به تضعیف رسانه ها در ایالات متحده منجر خواهد شد و ما می بینیم که در سال آخر ریاستجمهوریاش در ادامه رسانه دستوپای او را به قتل رسانده اند. دکتر mm فرقانی ، استاد ارتباطات دانشگاه در مورد این موضوع که چرا تهمت و تمام قدرت وجود دارد. توسط رسانه ها در ایالات متحده را تضعیف می کند ، ما باید به بحث.

چرا تهمت بسیاری از درگیری با رسانه ها به تازگی در آن است ؟

در برخورد با تهمت و رسانه ها در این نقطه به یاد داشته باشید که مغلوب ساختن پیشی جستن حتی قبل از رسیدن به ریاست جمهوری هر دو به عنوان یک فرد خودشیفته باور پروپاگاندا محبوب ترین است. یک نفر که فکر می کنم با تبلیغات هر چیزی که می تواند انجام شود و هر گونه واقعیت است که آنها می خواهند می توانند انجام دهند. تجاری و زندگی او در گذشته همان رفتار را از سر خود را نشان داده شده است. چه در گذشته که در امریکا برجساز شد و چه در حال حاضر که رئیس جمهور ایالات متحده فکر می کنم که با انکار قدرت رسانه ها و پروپاگاندا و تبلیغات برنامه می توانید پیش از بین ببرد. همانطور که در جریان کمپین انتخاباتیاش از سال ۲۰۱۶ ما را دیده اند کموبیش آن است. مغلوب ساختن پیشی جستن غافل از این است که رسانه ها در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای غربی یک نهاد قدرتمند و ریشهدار آنها. از یک سنت مستمر بالا رسم و فرازوفرودهای تاریخی بسیاری دیگر. البته این حرف به این معنا نیست که رسانه ها در آمریکا است واقعا نماینده تاموتمام این حقیقت است یا در واقعیت آنجوری که ادعا می کنند ، مطابق با اصول عزت, تازه کار, و غیره. اخلاق حرفه ای و…. بی طرفی ، عینیگرایی با این مشکل مشکل این است که در جای خودش قابل بررسی است. این موسسه از رسانه ها در غرب و به خصوص در امریکا یک نهاد است که قدرتمند است و قدرت خود را از منابع مختلف را در نظر میگیرد. در این جهان که مغلوب ساختن پیشی جستن و یا آن را در نظر بگیرید یا نه یا حداقل به در نظر گرفتن تمام رسانه ها در جهت تضعیفشان از نزاع و جدال است.

چرا تهمت این است که به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده از یک نهاد قدرتمند و به شکل میآید ، آنها نمی توانند دوباره رسانه ها در ایالات متحده را تضعیف می کند و ما می بینیم که در سال چهارم ریاستجمهوریاش همچنان درگیر در جنگ و رسانه ها به دنبال ؟

به من گفت: رسانه ها در آمریکا سنت دیرپایی دارند و چند منبع قدرت و چقدر مهم تغذیه بزرگ است که به راحتی نمی توان خدا آنها را شکست. یکی از این منابع به اصطلاح منبع غیر دولتی بودن با آنها. در واقع رسانه ها دولت و حکومت از وابستگی این کار را انجام نمی. ممکن است از دولت کمک مالی دریافت کرده در جایی که ممکن است باید در یک کاسه اما به هر حال مهم ترین ویژگی این نهاد از رسانه ها در ایالات متحده آمریکا, غیر-دولتی بودن و مستقلبودنش از دولت و قدرت است. همان موضوع از اختیارات مقامات این موسسه در رسانه ها فرم. نکته دوم به عنوان اوایل به عنوان من یک تاریخچه و زمینه های رسانه ای در ایالات متحده است. به هر حال افکار عمومی در آمریکا ادراک از رسانه ها در امریکا است که از این ذهنیت و با این سابقه تاریخی تشکیل شده است که به این سادگیها قابل اعتماد برای دستکاری و نابود و مخدوشکردن نیست. به هر حال رسانه ها در طول تاریخ عملکردی از خود نشان داده اند که اعتماد به نفس واقعی را در خود افکار عمومی از آنها. شما برای مثال در نظر بگیرید که واشنگتنپست در جریان واترگیت به هر حال می تواند یک رئیس جمهور باید قدرت به جلو. این کار توسط دو روزنامه نگار در رسانه ها صورت گرفت. بازی کمتر پشت پرده قدرت ما را دیدم که یک فرد قادر به خواندن روزنامه نگاران و یا رسانهشان و تهدید مواجه می شود. بنابراین استقلال از نهادهای قدرت و همچنین تاریخچه و پس زمینه از دو منبع است که رسانه ها در ایالات متحده از قدرت خود را و ما این را به راحتی حتی رئیس جمهور ایالات متحده نمی تواند چهره به تنزل آن است.

در نهایت این جنگ مغلوب ساختن پیشی جستن و رسانه ها که در آن طول خواهد کشید ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن از هوا در صندلی ریاست جمهوری, آنها در حال حاضر درگیری با رسانه ها داشته باشد. آن را بسیار در موضوع فیکنیوزها مانور در داد. ما می دانیم که فیکنیوزها همیشه و پدیده نوظهوری نیست. پس از ایجاد آن مردم فیکنیوزها وجود دارد. حتی اگر رسانه های مدرن و به خصوص شبکه های اجتماعی به بازار فیکنیوزها معنی پلاس گرفته شده است. ما دیدم که ولگرد در جریان حرکت ماشین تبلیغاتیاش چندباری باید مانوردادن روی فیکنیوزها ضربههایی رسانه های آمریکایی کارشناسی ارشد و تبلیغاتش به حرکت می کند. اما باید بدانید که تبلیغات به جای برخی از قابلیت های و بسیاری از این موثر نیست. پس از یک زمان, و این واقعیت آشکار از جامعه است. به حدی که صدای تبلیغات ممکن است در محل. هر جایی که تبلیغات موفق ، مغلوب ساختن پیشی جستن در شروع و یا اصطبل.

در همان جریان شیوع کرونا اگر شما در امریکا و این است که چگونه اکثر کشورهای آزاد جهان را یدک بورس اما با بالاترین سطح مشارکت و شرایط این حلقه کار خواهد کرد. مغلوب ساختن پیشی جستن در روزهای اولیه از اهمیت تاج حاضر او با این کار سعی کنید به مسخرهکردن اهمیتدادن در موضوع … در حال حاضر در یک موقعیت است که در واقع بیشترین میزان خطر با مقدار زیادی از مرگومیر در جهان است.

رخدادن این اتفاق در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن قیمت بیشتر به دنبال وجود دارد. حجم انتقاد از رسانه ها و افکار عمومی از مغلوب ساختن پیشی جستن است او را که در مسیر و یا پا می شود. هنگامی که دستگاه تبلیغاتی مغلوب ساختن پیشی جستن جواب مجبور نیست مانند بسیاری از چهره های قدرتمند دیگر مشکل برای منابع خارج از محدوده قدرت سر خود را به آرامی حرکت می کند و افراد دیگر را سرزنش گرافیک. ما شاهد این گردی در زمان بیماری کرونا برای آن زمان سناتور از دولت خود متهم چین است. و سازمان بهداشت جهانی وارد جنگ شد و در حال حاضر رسانه های قدرتمند آمریکایی که به انتقاد از دولت خود را)., متهم کرده است. مغلوب ساختن پیشی جستن در این موضوع دقت شود که در کار خود و دولت خود را نیز شکست. این عملکرد مغلوب ساختن پیشی جستن به این معنا نیست که این اقدامات می تواند برای دولت اقتدار و مشروعیت از خرید.

در هر نهاد رسانه ها در ایالات متحده خیلی ریشهدارتر از فرهنگی است که یک رئیس جمهور در یک دوره چهار یا هشت ساله بخواهد در این کشور برای تسلط بر آن است. بیایید نکنید که این یک روال معمول در سراسر جهان است که هنگامی که یک نهاد که قدرت و رسانه ای که وجود دارد این است که مدنی به آن را دارند. آنها سعی خواهد کرد در رسانه ها مشروعیتزدایی و مشروعیتزدایی از منابع خارجی اتصال آنها و آنها را به اتهامهایی مانند مزدور و جاسوس که آنها انجام داد اما به نظر نمی مغلوب ساختن پیشی جستن در اجرای این نقشه یک کپی می تواند موفق باشد و انجام بسیار کمی به حرکت می کند.”

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا