بین الملل

مالیات و مصونیت ترامپ، زیر ذره‌بین دیوان عالی آمریکا

دیوان عالی کشور حکم در روز چهارشنبه که در این نشست مورد بحث و رد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از منافع اخبار و بررسی از مالیات خود و مصونیت از ریاست جمهوری خود کار می کند.

مطابق با یاهو! به نقل از رویترز است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نمی تواند ارائه اظهارنامه مالیاتی و گزارش در مالیاش در کنگره, داستان, در مورد, new York, طفره زن. درسته ؟ دادگاه عالی آمریکا سه شنبه به این سوال که با انگیزه سیاسی طرح آنچه به شما می گویند ممکن است این تحولات را بهتر توضیح محدودیت های ایمنی برای رئیس جمهور.

۹ قاضی دادگاه عالی امریکا از طریق تلفن به این پرسش به وکیل در هر دو طرف آن را برداشته و آنها انتظار دارند که ایران زندگی می کنند. در این جلسه اولین بار در پایان ماه مارس برنامه ریزی شده بود. قضات زمان قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای دومین بار برنده منطقه است. تصمیم گیری در مورد عمل جراحی است.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, اولین رئیس جمهور آمریکا پس از ریچارد نیکسون در چند سال گذشته ۷۰ تبلیغات با صدور اظهارنامه مالیاتی است که من نمی خواهم به مشکلات مشابه, شایعات بی اساس, با توجه به وضعیت خود و توانایی جلوگیری از مالی ،

پس از ظهور دموکراسی در مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره ای در ۲۰۱۸ است که آنها می خواهند به حقیقت را می دانم پس از این جنبه است که به احتمال زیاد پنهان شده. تعدادی از کمیتههای کنگره ایالات متحده چندین بار در طول سال این شرکت که (مازارس) و “دویچه بانک” و “سرمایه-لوله-بانک” نرم افزار ارسال و خواستار دریافت در صورتهای مالی دارایی ۲۰۱۱ ۲۰۱۸ در برخی از آنها.

قضات از اولین جلسه ساعت قبل از دیوان عالی کشور روز سه شنبه که احضاریههای روابط کنگره نامگذاری شد. به اطلاع تیم از وکیل که رفت به آن دادگاه اظهار داشت: اجازه می دهد که هر یک از کمیته های مجلس نمایندگان نگرانی از رئیس جمهور و احضاریهها به عنوان یک بحران قانون اساسی.

در نیمه دوم از نشست روز سه شنبه. قاضی استدلال دادستان در منهتن به این پرسش بسیار مهم است به سطح ایمنی برای رئیس جمهور و در برابر قانون ایجاد می شود.

مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا استدلال می کنند که توافق مینسک-در زمان حضور در “کاخ سفید” وجود دارد که در مجموع مصونیت از مجازات. دیگر وکیل این حزب در دادگاه تجدید نظر با این استدلال که هر کسی می تواند تبدیل به و مرد در خیابان پنجم نیویورک, قتل مسلم و در حالی که در قدرت است. او در آنجا مورد رسيدگي قرار خواهد گرفت به گزارش.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا