اجتماعی

ضرب و شتم شدید یک متخصص بیهوشی توسط همراهان یک بیمار در پیرانشهر+عکس

رئیس اتحادیه متخصصان بیهوشی ایران و معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به ضرب و شتم شدید یک متخصص بیهوشی توسط دوستان یک بیمار در پیرانشهر ، اظهار کرد: باید با مهاجمان به شدت برخورد شود و انتظار پاسخ قضایی محکمی را داریم. ”

به گزارش باراناخبر ، 2 دکتر علیرضا سلیمی ، رئیس انجمن بیهوشی ایران و معاون مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی ، گفت: آنها در وظیفه هستند ، مورد حمله دوستان یک بیمار قرار گرفته و به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. دوستان 33 ساله بیمار Qovid-19 که بسیار بیمار بود به عنوان گروه و به هفت نفر بعد از فوت بیمار به دکتر ابو ابوترابی حمله کردند و پس از فوت بیمار هفت نفر را گرفتند و او را به شدت کتک زدند.

سلیمی با توجه به میزان آسیب دیدگی متخصص بیهوشی در طول خدمت خود گفت: شدت جراحات به حدی بود که من واقعاً تعجب کردم. متأسفانه صدمات زیادی به دکتر ابو ابوترابی وارد شد و بسیاری از استخوان ها نیز آسیب دید. چشمان آقای دکتر نیز به حدی آسیب دیده است که ، البته ، آسیب های چشمی خوشبختانه باعث کوری نشده اند ، که ما خوشبختانه از آن برخوردار هستیم. زیرا اوضاع می تواند بدتر شود.

معاون آموزش سازمان نظام پزشکی هشدار داد که چنین حوادثی می تواند به مردم ایران در زنجیره خدمات آسیب برساند و گفت: “متخصصان بیهوشی ایران به عنوان بخش مهمی از کادر پزشکی قهرمانان فعلی در حوزه بهداشت و درمان محسوب می شوند. خستگی شدید و شدید همچنان به کار خود ادامه می دهد. انجام این کار ممکن است به کل کادر درمانی آسیب برساند و گروهی را که از آنها خدمت می گیرند منصرف و دلسرد شوند. برای کنترل این مسئله و موارد مشابه باید با این افراد به طور جدی رفتار شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران گفت: یک حادثه تلخ رخ داده است و ما در تلاش هستیم تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنیم. بنابراین ، ما انتظار داریم وضعیت متخصصان در شهرها بهبود یابد و از امنیت و حفاظت کلیه همکاران اطمینان حاصل شود. سؤال ما این است که چرا بیمار آنقدر زیاد بوده و چرا هیچ واکنشی فوری به حمله هولناک وجود ندارد. اگر خدا از ما محافظت کند ، این همکار مشهور آسیب های جبران ناپذیری متحمل خواهد شد ، چه کسی مسئول خواهد بود؟ به نظر می رسد بهتر است بلافاصله مأموریت و خدمات این پزشک را در آن شهر تکمیل کرده و آنها را به شهری که مایل به جلوگیری از آسیب روانی بیشتر هستند منتقل کنید. البته برخورد با مهاجمان که باید به سختی انجام شود و در شرایط فعلی ، این بحث آسان نیست و انتظار یک رویکرد قضایی محکم را داریم. این یک موضوع خصوصی نیست و ارتباط آن با کل جامعه سلامت و کادر پزشکی و انتظار کلی جامعه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا