بین الملل

پرسپولیس صدرنشین است ولی ایده آل بازی نمی کند/ با این شرایط مقابل تیم های مدعی به مشکل می خورند

یک پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با آنا

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: درست است که پرسپولیس در بالای جدول است اما ایده آل بازی نمی کند.

اسماعیل هلالی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل مس کرمان، گفت: این دیدار دو قسمت متفاوت داشت. در نیمه اول شرایط خیلی خوب پیش نرفت و سرعت بازی پایین بود اما در نیمه دوم با آمدن شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس شرایط بهتر شد. پرسپولیس در این دیدار با دو مهاجم بازی کرد و شرایط تغییر کرد. در نیمه دوم پرسپولیسی ها چند موقعیت گلزنی داشتند اما شیخ دیابات فقط توانست یک گل به ثمر برساند. اگرچه این دیدار با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید، اما به نظر من این تیم برای رسیدن به اهدافش هنوز جای کار دارد. اگر قرار باشد تیم در این شرایط به مصاف مدعیان لیگ برود قطعا کار سختی خواهد بود.

** پرسپولیس ایده آل بازی نمی کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم مس کرمانی پس از سال ها اولین سال حضور خود در لیگ یک را تجربه می کند و بسیاری از استانداردهای مدعیان را رعایت نمی کند. در این شرایط پرسپولیس نتوانست بیش از یک گل به این تیم بزند. فکر می‌کنم در بازی‌های آینده سخت‌تر خواهد بود، مخصوصاً مقابل حریفانی که در لیگ برتر مدعی هستند. این در شرایطی است که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما نمی دانم چرا این تیم پنج هفته است که بی نقص بازی نمی کند.

**پرسپولیس با این شرایط به عقب می رود نه جلو

وی تاکید کرد: در بازی های پرسپولیس شور و نشاط مناسبی را در بین بازیکنان نمی بینم و ممکن است این موضوع در آینده مشکل ساز شود. بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان تنها 10 دقیقه فوتبال بازی کردند. کادر فنی باید تیم را با جزئیات تجزیه و تحلیل کند، نقاط ضعف آن را پیدا کند و روی آنها کار کند. فکر می کنم پرسپولیس با این شرایط به عقب کار می کند نه جلو.

**بهترین بازیکن لیگ گیج است

وی خاطرنشان کرد: الان بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بازیکن ماهری است اما کارش را خوب بلد نیست و گیج بازی می کند اگر بگذارند این بازیکن کارش را خوب انجام دهد و به او برنامه بدهند چون مهارت زیادی دارد. اما از آنجایی که این بازیکن بیشترین پاس را در این مدت دارد، گیج شده و رو به عقب بازی می کند. امیدوارم کادر فنی برنامه ریزی بیشتری داشته باشد و بازی بازیکنان را با دقت بیشتری تحلیل کند وگرنه مشکلات زیادی پیش خواهد آمد. البته تیم های مدعی منتظر نمی مانند و در نیمه اول به پرسپولیس گل می زنند و کار سختی خواهد بود.

** تعلیق لیگ به ضرر پرسپولیس است

هلالی تعطیلی را برای پرسپولیس مضر عنوان کرد و گفت: پرسپولیس تیم اول جدول است. طبیعی است که در چنین شرایطی تعطیلی و وقفه گریبانگیر این تیم شود. این استراحت برای تیم هایی استفاده می شود که وضعیت خوبی ندارند و تعداد مصدومیت بیشتری دارند. البته من با تعطیلی لیگ مخالفم، به جز اینکه چند بازیکن ایرانی در تیم ملی بازی می کنند که به خاطر آن 16 تیم باید تعطیل شوند. بیشتر تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می دهند و به کمتر بازیکن بومی فرصت بازی داده می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا