استان ها

کار سختی مقابل پرسپولیس داریم/دوست ندارم روی داور بازی فشار بگذارم

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد که تیمش در دیدار با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه خوبی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، مجتبی حسینی درباره وضعیت پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. متاسفانه در چند بازی اخیر با بدشانسی و البته اشتباهات داوری مواجه شدیم و نتوانستیم نتایج درستی بگیریم. با این حال آنالیز خوبی از ترکیب پرسپولیس داشته ایم و تمرینات منظم و کوتاهی داشته ایم. امیدوارم بازیکنان از اشتباهات خود در بازی های گذشته درس بگیرند و بازی خوبی مقابل سران لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی پیکان با اشاره به وضعیت پرسپولیس تاکید کرد: فکر نمی کنم نیازی به صحبت درباره پرسپولیس باشد. همه می دانند که این تیم کادر خوب و با دانشی دارد و از بازیکنان باتجربه و بین المللی بهره می برد. آنها رهبران لیگ هستند و بدون شک در این بازی کار سختی خواهیم داشت. با این حال امیدوارم بازیکنان به توصیه هایی که در جلسات و تمرینات به آنها داده ایم به خوبی عمل کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

حسینی درباره سابقه همکاری خود با یحیی گل محمدی در گذشته تاکید کرده است: آقای گل محمدی مربی بزرگ و خوبی است و سوابق ایشان مشخص است. بازی فردا هست ولی اینطور نیست. هر دو تیم تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه لازم را کسب کنند. امیدوارم بتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم و فوتبالی را به نمایش بگذاریم که همه هواداران از آن لذت ببرند.

سرمربی پیکان گفت که به دلیل اشتباهات داوری در دیدارهای گذشته شکست خورده و چقدر نگران قضاوت بازی فردا است. فکر می کنم همه متوجه مطبوعات پیکان شده اند. امیدوارم تیم داوری بازی پرسپولیس روز خوبی داشته باشد و بهترین قضاوت را انجام دهد.

حسینی درباره غیبت تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس افزود: ساسان حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان آماده ورود به زمین هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا