اجتماعی

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت “روز مادر”

وزیر کشور در پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را با اسوه عصمت و طهارت، خرد و دانش، جنگ و جنگ به همه بانوان و مادران ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش باراناخبر، دکتر. احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

در متن پیام وزیر کشور آمده است: سرزمین ایران، این موفقیت را به بانوان همکاران بویژه مادران، خواهران و همسران شهدای مدافع وطن و حرم تبریک می گویم.

در طول تاریخ دین و ایمان و سرزمین ما از جمله تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا این روزهای سخت مقاومت و مقابله با ویروس شوم کرونا سرشار از صبر، ایثار، اشک و اشک و … لبخند می زند و تلاش مؤثر و چشمگیر زنان و مادران بیم بانوان دو جهان قهرمانانه قهرمانان وطن را در آغوش عزیزشان نورانی کرده و پرورش داده است.

نقش سازنده زنان ایرانی در عرصه های توسعه کشور اعم از علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بی بدیل و شایسته تجلیل و تجلیل است، لذا باید تلاش کنیم تا توانایی های عالی آنان را کشف و موانع را برطرف کنیم. حوزه. با حضور چشمگیر و تامین نیمی از سرمایه های انسانی جامعه در توسعه کشور و از سوی دیگر نقش بی بدیل آنان را در اداره کانون خانواده مد نظر قرار داده و ارج نهاده است.

در پایان میلاد دوباره با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) عروسی مقام زن و روز مادر را برای همه زنان و مردان ایران زمین آرزومندم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا