فرهنگ و هنر

ویژه برنامه های رادیو صبا در هفته وحدت اعلام شد

به مناسبت هفته وحدت ، رادیو صبا برنامه های خود را از مرکز کلیسا پخش می کند.

به گزارش باراناخبر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت ، این شبکه رادیویی ویژه برنامه هایی را تهیه و آماده کرده است که تا سه شنبه از رادیو صبا پخش می شود. ، 18 اکتبر بودن.

«صبح وحدت» ، «عصر همدلی» ، «شاد باش» و «صبحاهنگ» عناوین ویژه برنامه های این شبکه است که در هفته وحدت از رادیو صبا پخش می شود.

“صبح وحدت” ویژه برنامه زنده صبحگاهی است که هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 صبح با اجرای مهبد قناعت پیشه و احمدرضا موسوی پخش می شود. این برنامه با پرداختن به موضوعات خاص هفته وحدت و بیان ویژگیها و فضایل اخلاقی پیامبر اکرم (ص) در فضایی که شهروندان کلیسا از آن لذت می برند ، برای مخاطبان پخش می شود.

«عصر همدلی» نیز عنوان ویژه برنامه شبی رادیو سابات است که توسط لاله جلال آبادی اجرا و تهیه کننده آزاده شاهرخ آنلاین خواهد بود.

تهیه کننده برنامه در توضیح مختصری درباره “عصر همدلی” گفت: این برنامه از سه شنبه 27 آنلاین مصادف با 12 ربیع الاول با شروع هفته وحدت در 4 به صورت زنده پخش می شود. : 00 بعد از ظهر ” موضوعات این برنامه بر این اساس در این هفته انتخاب شده است و بخشهای مختلف با رویکرد وحدت و همدلی تهیه و تنظیم شده است که به حضار ارائه می شود. در این برنامه هر روز با یکی از استانهای کرمانشاه ، کردستان ، آذربایجان غربی ، سیستان و بلوچستان و … رابطه استودیویی خواهیم داشت و به دنبال فضای هفته وحدت در این استان خواهیم بود.

“شاد بش” ویژه برنامه میلاد پیامبر اکرم (ص) است که از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر به صورت زنده پخش می شود “شاد باشید” یک برنامه سرگرم کننده و سرگرم کننده است که در آن هنرمندان ، ورزشکاران و چهره های مهمان برجسته از این برنامه این برنامه موسیقی زنده همچنین دارای بخشهای مختلف است.

برنامه «شادباش» با اجرای مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری ، بازی حمیدرضا نورایی و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ آنلاین در رادیو صبا اجرا می شود.

به گزارش باراناخبر ، برنامه موسیقی «صباهنگ» به مناسبت هفته وحدت هر روز با موسیقی و ترانه های شاد به مناسبت این ایام از ساحل جنوبی و همراهی شهروندان کیش به آنتن صبا می رود.

به رادیو صبا در باند FM 105.5 مگاهرتز گوش دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا