اجتماعی

رد ادعای حضور میناوند و انصاریان در ویژه‌برنامه صداوسیما

معاون روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با رد ادعای مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مبنی بر نظارت بر استودیوهای ثبت نام ، یادآوری کرد که حضور مهرداد میناوند و علی انصاریان در برنامه شهرآورد شکل گرفته است. در اینترنت و نه در رادیو.

حمید خواجه نژاد ، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای ایران در گفت وگو با باراناخبر ، با اشاره به اظهارات حسین کرمان پور ، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، که به طور ضمنی ادعا کرد مهرداد میناوند به تاج آلوده است ، اظهار داشت: برای حضورش در یک برنامه تلویزیونی. وی آخرین بار نخواهد بود ، وی تأکید کرد: حضور آقایان میناوند و آقای انصاریان هیچ ارتباطی به برنامه های تلویزیونی و رسانه ملی ندارد و ما در ویژه برنامه شهرآورد در تهران میزبان این عزیزان نبوده ایم. هر دو شخصیت در یکی از برنامه های تلویزیون اینترنتی حضور داشتند و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، تولید برنامه های زنده و ضبط شده در استودیوهای رادیویی مطابق با پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

معاون روابط عمومی صدا و سیما همچنین اظهار داشت: در استودیوهای رادیو و تلویزیون ، مواد ضد عفونی کننده در دسترس همه همکاران و مهمانان است و استفاده از ماسک برای همه افراد الزامی است. فضای استودیو نیز به صورت دوره ای ضد عفونی می شود. در فضای استودیو ، اگر فاصله اجتماعی لازم رعایت شود ، ماسک برداشته می شود تا به بحث زیبایی توجه شود ، اما اگر برنامه همزمان میزبان چندین مهمان باشد ، اکیداً توصیه می شود از ماسک استفاده کنید. همچنین ، در پشت صحنه ، همه همکاران باید از ماسک استفاده کنند.

خواجه نژاد با اشاره به توییت مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، تکرار کرد: “اینکه در برخی از برنامه ها گفته اند و متوجه شده اند که پروتکل ها رعایت نمی شوند ، به هیچ وجه درست نیست” زیرا چون رادیو سلامت مرکز و “تلویزیون و ستاد ویژه کرونا در ریاست جمهوری ، بهجاد ، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ضبط و ضبط مستقیم برنامه ها نظارت می کنند.”

وی ادامه داد: همه روزه همکاران بهداشت سازمان صدا و سیما در مبادی ورودی سازمان صداوسیما مستقر می شوند و از طریق دماسنج دمای بدن مشتریان و همکاران را بررسی می کنند. این نظارت در ورودی پخش کانال تلویزیونی و محل استودیوهای ایستگاه تلویزیونی جدی است ، بنابراین اگر کسی علائمی داشت ، از حضور در پخش و استودیوهای ایستگاه تلویزیونی جلوگیری کرد. .

معاون روابط عمومی صدا و سیما با یادآوری اینکه برخی از رسانه ها دارای عکس هایی از حضور این دو ورزشکار در برنامه “Shootball” مربوط به اردیبهشت سال گذشته و همچنین عکس ها و فیلم هایی از حضور این دو ورزشکار در برنامه های رادیویی بودند ، برای ادعای مدیر روابط عمومی عمومی. آنها از آن استفاده کردند که به اشتباه باعث شد مخاطبان به برنامه های سیما توجه کنند.

در پایان خواجه نژاد برای زندگی مهرداد میناوند عذرخواهی و صلح کرد و برای علی انصاریان آرزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا