اجتماعی

وزیر کشور: تعداد جانباختگان متروپل به ۱۴ نفر رسید / آواربرداری تا صبح یکسره ادامه دارد

باراناخبر/ خوزستان وزیر کشور با اشاره به آمار جانباختگان گفت: تاکنون مجموعا 14 کشته، 32 مجروح داشته ایم که 29 نفر از بیمارستان ترخیص شده اند و 3 نفر دیگر همچنان در بیمارستان هستند.

احمد وحیدی در خصوص روند خروج زباله از ساختمان فروریخته این کلانشهر گفت: امداد و نجات و تخلیه زباله همچنان به قوت خود ادامه دارد. چند تن دیگر از عزیزان نیز از زیر آوار بیرون آمده اند که متاسفانه فوت کرده اند. کار برای رسیدن به زیرزمین که گمان می رود تعدادی از افراد گرفتار شده اند در حال انجام است و مطمئنا در ساعات آینده به این نقطه خواهند رسید.

به گزارش باراناخبر، وی ادامه داد: محدودیت ما همچنان ساختارهای ناپایداری است که در این مجموعه وجود دارد که حساسیت کار را افزایش می‌دهد و خطرات جدید و مهمی در بطن خود دارد، بنابراین مجبورند با دقت و در هر صورت حرکت کنند. ” تکمیل کار تخریب زمان می برد.

وزیر کشور گفت: از عزیزان خواهشمندیم در محل حادثه حضور نداشته باشند و اجازه دهند امدادگران سازمان های ذیربط به ویژه در سازمان آتش نشانی به خوبی کار خود را انجام دهند. عملیات حذف زباله تا صبح ادامه دارد.

وحیدی با اشاره به آمار جانباختگان گفت: تاکنون در مجموع 14 کشته، 32 مجروح داشته ایم که 29 نفر از آنها از بیمارستان ترخیص شده اند و 3 نفر دیگر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

در نهایت، پاسخ چگونه ماندگار است؟ وی گفت: نمی توان زمان دقیق ریزش را تعیین کرد زیرا عملیات باید با حساسیت و دقت انجام شود و ریزش سازه های ناپایدار یکی از مخاطرات منطقه است. از سوی دیگر، به دلیل محدودیت فضا، نمی توان بیش از تعداد ماشین آلات در حال استفاده از ماشین آلات استفاده کرد، اگرچه تجهیزات کافی در منطقه وجود دارد. بنابراین نمی توان زمان دقیق آن را تعیین کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا