ورزشی

وزیر برای استخدام ویلموتس به من نامه زد/ در قراراد با سرمربی تیم ملی زرنگی کردیم

آفتاب نیوز:

مهدی تاج در مصاحبه با تلویزیون بدون تعارف گفت: “من به خاطر قلبم بیرون آمده بودم و نمی دانم كه در بیمارستان تاج كشی پیدا كردم یا نه ، اما وقتی تست من مثبت بود ، در بیمارستان بستری شدم.”

وی در پاسخ به این سؤال که چه مدت از سمت ریاست خود فدراسیون استعفا داده است ، گفت: حدود 5 ماه باقی مانده است. من دو سال پیش مصاحبه ای انجام دادم و شما از من پرسیدید که چه چیزی باعث شد شما فدراسیون را ترک کنید ، و من گفتم اکنون هستم اگر دکتر به من توصیه نمی کند.

تاج: وزیر به من نامه ای برای استخدام ویلموتز نوشت / ما با سرمربی تیم ملی توافق کردیم.

تاج گفت: “من می خواهم به Wilmots توضیح دهم که آیا ضعف فدراسیون قوی است یا خیر ،” گفت: تاجی گفت ، با توجه به این که هیچ بحث پزشکی وجود ندارد و وی به Wilmots استعفا داده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی Wilmots را معرفی کرده است ، گفت: “هیچ کس Wilmots را معرفی نکرد.” آقای وزیر برای من نامه نوشت و کسی آن را معرفی کرد. الساتیان نیز طبیعی است. وزیر امضا شده ، آقای تاج ، شرایط لازم را برای تحقیقات و عملیاتی توضیح داد.

رئیس جمهور سابق فدراسیون فوتبال توضیح داد که چه کسی به وزیر ویلموتز پیشنهاد داده است: مرکز فرهنگی ایران و هلند این نامه را نوشته بودند. ویلموتس ، رنارد و لوپتگی توسط این مرکز پیشنهاد شدند. آنها گفتند که بهترین ها هستند.

تاج گفت: “ویلموت گزینه سوم روی کاغذ بود.” او به فوتبال ما پاسخ نداد. ایده من و ایده دیگران این بود که او آسیا را به خوبی نمی شناسد. ما مقابل بحرین گل زدیم و هر کاری کردیم ، تیم ملی نتوانست گل بزند.

وی در رابطه با شماره قرارداد ویلموتس ، اضافه کرد: “قرارداد وی دو میلیون و دویست هزار دلار بود. آنچه بیش از 30 برنامه تلویزیونی و رادیویی گفته اند این است که چرا آنها در حال اعلام قرارداد نیستند.

تاج درباره بند قرارداد مربیان گفت: این که آیا او به تنهایی به پایان می رسد یا خیر ، فدراسیون ما باید ضررهای سه ماهه مربی را بپردازد: این پادشاه موضوع است. او متخصص یک برنامه تلویزیونی بود و آنها به شدت به فدراسیون حمله کردند و گفتند حداقل تحصیل نکرده اند ، اما ما باهوش بودیم و گفتیم که اگر شلیک کنیم ، سه ماه از دست می دهیم و اگر شما متوقف شدید ، ما می پردازیم. سه ماه. جزئیات این قرارداد است.

مجری برنامه اظهار داشت كه سخنان شما به این معنی است كه شما با او موافقت می كنید ، به جای آنكه قرارداد كامل به او بدهید ، زمان استراحت فقط سه ماه است. این بند قرارداد نیز توسط وزیر ورزش ساخته شده است. این بند به نفع ما عمل کرد. اگر ما این سه ماه را در قرارداد نداشتیم زیرا نمی توانستیم هزینه آنها را بپردازیم ، به ضرر ما بود. حالا چرا نتوانستیم هزینه آن را بپردازیم؟

وی افزود: “بعد از توافق با وی ، ایالات متحده در شش مورد ما را سرکوب کرد. سه مجازات مستقیم توسط بانکهای عامل وجود داشت که یکی از آنها بانک ویلموتز بود و تعامل اعتباری. تحریم های جدید آمریکا مانع از فیفا شده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین نتوانست ما را بپردازد این تحریم های جدید ایالات متحده مانع از پرداخت فیفا شده است.

تاج در پاسخ به این سوال که چه مدت ویلموتس مربی تیم ملی را داشت ، گفت: “او هشت ماه رئیس تیم ملی بود. ما در این مدت دو میلیون یورو به او دادیم. یک میلیون و سیصد هزار یورو حقوق وی بود. سال دوم ایستاد ، ما باید دو میلیون و دویست نفر به او می پرداختیم.

وی گفت: “ویلموتس واقعاً به مدت چهار ماه درمورد حقوق صحبت نکرده و منتظر هفت ماه حقوق وی بوده است” ، وی گفت با اشاره به اینکه وی قبلاً گفته بود مربی “نجیب” بوده و از او انتقاد شده است.

تاج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه کسی پول را به والموتوس داده ، گفت: “این شرکت شصت است.” وی در ادامه توضیح داد كه چرا شركت این پول را پرداخت كرده و انتقاد كرده است كه چرا باید پول آن به كارگران پرداخت شود: “او خودش این كار را نكرد.” وی گفت: “ما باید نامه ای به ستاد بحران و تحریم ها بنویسیم.” ستاد بحران همچنین شامل معاون اول نخست وزیر و 9 کابینه دولت است. براساس مصوبه ستاد تحریم ، رئیس تیم ملی از منابع شعب شرکت سرمایه گذاری بیمه اجتماعی تصویب شد. فدراسیون فوتبال باید پول مطالبات فیفا را برگرداند. در اصل ، درخواست وزیر حاکی از وام است.

رئیس جمهور پیشین فدراسیون فوتبال تصریح کرد که ویلموت محافظ دارد و از اینکه پولش از جیب مردم گرفته شده است انتقاد می شود: او مدیر دفتر داشت و روزنامه ای به نام وی محافظ بود. بدن او بوی بد بو بود و همه از فردا همان عنوان را به او دادند. او هیچ ریالی واحدی از ما نگرفت. آنها بنز را یک بار به ویلموتس بردند و آن روزی بود که او برای اولین بار به ایران آمد. این چیزی است که ما باید چندین بار به آن پاسخ دهیم. او همچنین توسط کی روچ ماشین به وی داده شد. هنوز. او در هتل بود و خانه نداشت.

وی توضیح داد كه ویلموتس ادعا كرده است كه فدراسیون كلاه سر خود را گذاشته و قرارداد دیگری در بلژیك علیه وی منعقد شده است و قرارداد دیگری علیه وی در تهران منعقد شده است: “به نفع ما نیست كه كلاه را روی سر كسی قرار دهیم. ” اگر او این را گفته بود ، ناخواسته آن را می گفت. او و وکلای وی قرارداد را خوانده و امضا کردند. او درخواست پول می کند و برخی در کشور به جای محافظت از ما ، قاطعانه می گویند که ویلموتس باید پول را بدست آورد. او مجبور است 300 هزار یورو برگرداند.

تاج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پایان داستان این است که ویلموتس از ما جبران خسارت می کند ، گفت: “نه ، او نمی تواند از ما جبران خسارت دریافت کند.”

رئیس جمهور پیشین فدراسیون گفت: گفته می شود آقازاده در اطراف فدراسیون است.

تاج با توجه به اینکه سازمان بازرسی می خواهد وارد این قرارداد شود ، تأکید کرد: خوب است اگر آنها بیایند و ما همین موضوع را برای آنها توضیح دهیم. اگر صحبت از پرسپولیس و استقلال است ، باید جواب دهند.

رئیس جمهور پیشین فدراسیون تأکید کرد که تیم ملی می تواند به جام جهانی برود و گفت: “می توانیم با مربی ایرانی به جام جهانی برویم.”

دکمه بازگشت به بالا