ورزشی

واکنش مرکز تجاری- فرهنگی ایران و هلند به قرارداد ویلموتس: حیرت‌انگیز و باورنکردنی بود

طبق این گزارش شفافمركز تنوع و فرهنگ ايران و هلند بيانيه اي را رد كرد كه هرگونه دخالت در قرارداد با مارك ويلموتس را رد كرد.

متن بیانیه مرکز فرهنگی و تجاری ایران و هلند به شرح زیر است:

رئیس جمهور پیشین فدراسیون فوتبال در برنامه ای بدون عارضه در تاریخ 3/16/99 تأیید کرد: “قرارداد با آقای ویلموتس به دلیل ارائه وی به وزیر ورزش توسط مرکز فرهنگی و بازرگانی ایران و هلند منعقد شده است.”

اما وی در مصاحبه دیگری با کانال سوم جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 19/3/99 ، سعی کرد ادعای قبلی خود را در رابطه با انتساب قرارداد با آقای ویلموتس در مرکز فرهنگی و تجاری ایران و به حداقل برساند. هلند.

اگرچه چرخش 180 درجه آقای تاج در دو مصاحبه خود ، مشروعیت مرکز تجارت و فرهنگ ایران و هلند و اهمیت آن در انعقاد و بهره‌مندی از قرارداد را توجیه می کند ، اما با این وجود مسئولیت مشارالیه را در مورد حملات رسانه‌ای انکار کرده و تشویق می کند. افکار عمومی. این مرکز نیست.

این مرکز ضمن رد و تکذیب هرگونه دخالت در انعقاد قرارداد با آقای ویلموتز و همچنین مخالفت با هرگونه استفاده از مزایای مادی و معنوی قرارداد مورد نظر ، مراتب را برای روشن کردن افکار عمومی موارد اعلام می کند:

سرانجام ، توجه به این نکته مهم است که قضاوت دلایل چنین پیمان خیره کننده ای با آقای ویلموتس توسط شخصیت نجومی به فوتبال ، دوستان ، افکار عمومی و رسانه ها واگذار شده است ، اما ما حق داریم ادعای حقوقی را علیه مرکز خرید دنبال کنیم. فرهنگی ایران و هلند. ما این حق را از طریق مقامات قضایی ایران و بین المللی محفوظ می داریم.

دکمه بازگشت به بالا