اجتماعی

وحشت کودکان از بازی با یکدیگر در دوره همه‌گیری

کارشناسان سیستم بهداشتی انگلیس می گویند کودکان ، حتی پنج ساله ، پس از قرنطینه های مکرر و محدودیت های ویروس کرونا در کشور ، از ملاقات با دوستان خود می ترسند.

به گزارش باراناخبر ، کارشناسان انگلیسی می گویند: کودکان خردسال از سال گذشته (2020) و شروع قرنطینه در این کشور چنان مضطرب و افسرده شده اند که حتی بسیاری از آنها از ترک خانه واهمه دارند.

آمارهای منتشر شده در تلگراف نشان می دهد که طی سه تا پنج سال آینده ، در نتیجه مستقیم اپیدمی ویروس کرونا ، 1.5 میلیون نفر به تعداد کودکان و نوجوانان نیاز به درمان روانپزشکی اضافه می شود.

از زمان قرنطینه اول در کشور ، 420501 جوان در حال حاضر تحت درمان روانپزشکی در مراکز بهداشت عمومی در انگلیس قرار گرفته اند ، اما این شاید یک نمونه کوچک از واقعیت تعداد آنها باشد.

در ابتدای اپیدمی کرونا ، قرار ملاقات برای خدمات روان درمانی خصوصی کودکان دو هفته ای بود ، اما اکنون بسیاری از روانشناسان خصوصی تحت فشار شدید دو برابر شدن تقاضا برای درمان والدین نگران و دیگر پذیرش بیماران جدید نیستند.

مرکز بهداشت روان انگلیس تخمین می زند که تقاضای روان درمانی احتمالاً اکنون سه برابر شده است.

دام راشل دو سوزا ، کمیساریای مربوط به کودکان در انگلیس ، به کنفدراسیون بهداشت عمومی گفت: “مشکلات بهداشت روانی بزرگترین نگرانی نسل فعلی کودکان است.” وی افزود: كودكان در سراسر كشور از آسیب قرنطینه رنج می برند و سخت تلاش می كنند تا با تغییرات مداوم زندگی خود سازگار شوند.

“من به سراسر کشور سفر کرده ام و آن چهره های کوچک و غمگین را دیده ام … در حالی که آنها دستان خود را به دور دوستانشان می پیچند ، آنها از ضربه ای که از مرگ پدربزرگ و مادربزرگ خود متحمل شده اند به من می گویند و حتی نمی توانند برای دفن آنها بروند “او گفت. مراجعه كردن. آنها می گویند که از قرنطینه بیرون آمده اند و دیگر دوستان خود را نمی شناسند ، دیگر نمی دانند چگونه با دیگران صحبت کنند.

یک مقام ارشد بهداشت عمومی گفت: “کودک پنج ساله من یک خانه دار شده است زیرا از بیرون رفتن می ترسد – مدرسه چیزی نیست. هیچ کس حتی نمی تواند مرا به روانشناس خصوصی معرفی کند زیرا آنها روانپزشک را در این محله نمی شناسند که می تواند کودک را در این سن قبول کند.

یک متخصص دیگر گفت دخترش که تحت معالجه است ترس از رفتن به “ساعت بازی بچه ها” دارد.

کلر مورداک ، مدیر امور عمومی انگلیس ، گفت: “این اپیدمی زندگی کودکان و جوانان را وارونه کرده است ، و اگرچه اکنون در برخی از کشورها جوانان بیشتری نسبت به گذشته تحت درمان هستند ، اما سیستم بهداشت عمومی”. – همکاری با مدارس و سایر ارگانهای دولتی ، از جمله 183 تیم پشتیبانی روانشناختی در سراسر کشور ، برای اقدام به موقع برای کمک به کودکان و جوانان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا