علمی و پزشکی

واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به واکنش وزارت بهداشت مبنی بر مفقود شدن 2500 کیلوگرم البسه بیماران مجوزدار و تکذیب این موضوع، گفت: نزدیک به یک سال است که صحبت می کنیم و وزارت بهداشت. در تیرماه 1400 خدمتگزار در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور داشتند و همه مسئولین غذا و دارو از جمله خانم خانم. زهره زرین کلاه که پاسخش از سوی وزارت بهداشت منتشر شده اما نمی توانند عددی را اعلام کنند. پوشاک با حضور اعضای کمیسیون بهداشت

وی تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است. و بیرون رفتند یا از طریق وزارت بهداشت. اگر از خانه ای بی بیایند من را پاسخگو می کنند و اگر از طریق وزارت بهداشت باشد پاسخگو خواهند بود.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر می گویند این لباس ها مفقود نیست اعلام کنند 2500 کیلوگرم کجاست و در چه انباری نگهداری می شود و ماندگاری آن چقدر است؟ اگر در پایان سال 1400 به من بگویند بیا این بانداژها را بگیر، استفاده از لباس قدیمی یا قدیمی باشد، به درد بیماران ما نمی خورد. تنها جایی که باید نگاه کرد خانه eBay است. حداقل به ما بگویید چند لباس وجود دارد و تاریخ انقضا را بگویید تا برنامه ریزی کنیم.

وی با رد پاسخ وزارت بهداشت گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو نفر را موظف به رسیدگی به این موضوع کرده اند و از انبار ما بازدید کرده اند و من توضیح داده ام. به مجله وزارت بهداشت سر بزنید و توضیحات آنها را بشنوید.

به گزارش شفاف، مدیرعامل خانه eBay مدعی اهدای 2500 کیلوگرم پانسمان یونیسف به بیماران مفقود شده دارای مجوز شده بود و از قوه قضائیه خواست تا در این موضوع ورود کند، ادعایی که رئیس اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تکذیب کرد.

دکمه بازگشت به بالا