ورزشی

واکنش تند کاپیتان های تیم ملی و مهدی طارمی به حمایت از اسکوچیچ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در فاصله نزدیک به چهار ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، بر سر ادامه حضور دراگان اسکوچیچ با اختلافات شدیدی بین بازیکنان مواجه شده است.

صبح امروز تعدادی از بازیکنان مانند سردار آزمون، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند، سعید صادقی، سروش رفیعی و … استوری مشترکی از حمایت خود را در صفحه اینستاگرام خود در حمایت از دراگان اسکوچیچ منتشر کردند تا به عنوان یک بازیکن به کار خود ادامه دهند. مدیر. سرمربی تیم ملی ایران

این موضوع برای تعدادی از بازیکنان که اصلا از ظاهر اسکاتلندی ها راضی نیستند در بین اهالی فوتبال سوالاتی را به همراه داشت تا اینکه عصر امروز احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی و… به اعترافات صبحگاهی برخی از هم تیمی های خود واکنش نشان دادند. تیز نشان داد.

واکنش شدید کاپیتان های تیم ملی و مهدی طارمی به حمایت از اسکاتلند

در این پیام که در صفحه اینستاگرام این بازیکنان منتشر شده، آمده است: استوری امروز که با عنوان ملی پوشان فوتبال ایران منتشر شده، بدون هماهنگی قبلی بوده و بی احترامی به تیم ملی است. صدور بیانیه از طرف تیم ملی بر اساس منافع شخصی برخی از بازیکنان تیم ملی و دو گروه شدن تیم.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: انکار شرایط سخت کنونی که تیم ملی با آن مواجه است تنها کوه مشکلات را افزایش می دهد.

بیانیه های متناقض با یکدیگر نشان می دهد که باندهایی که در رد و حمایت از اسکاتلندی ها تشکیل شده اند.

دکمه بازگشت به بالا