ورزشی

شایعات دست بردار کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، “سون هیونگ مین” ستاره تیم ملی فوتبال کره جنوبی و کاپیتان این تیم در روزهای اخیر با شایعات مختلفی در مورد زندگی خصوصی خود روبرو شده است که در آستانه مسابقه است. ایران با کره جنوبی در آخرین دور مقدماتی جام جهانی. گرفته شده.

رسانه های کره جنوبی به تازگی گزارش داده اند که شان با خواننده ای به نام “جیسو” دوستی دارد که دیروز با واکنش YG Entertainment که با گروه این خواننده قرارداد دارد ، مواجه شد.

این آژانس در بیانیه ای نوشت: “با گسترش شایعات ، نگران این هستیم که هنرمند ما آسیب ببیند.” “من از شما می خواهم که از گمانه زنی های بی اساس خودداری کنید.”

این خبر علاوه بر کره جنوبی توسط رسانه های چینی نیز پوشش داده شده است. سایت چینی “sports.sina” در این زمینه گزارش داد که سان هیونگ مین عاشق ستاره موسیقی جیسو است و جیسو حتی در سال 2019 برای تماشای بازی بازیکن تاتنهام به انگلستان رفت.

حضور همزمان جس س و هیونگ مین در فرودگاه اینچئون یکی دیگر از مواردی است که به عنوان شواهد این ارتباط ذکر شده است. جس از هفته مد پاریس به کره جنوبی بازگشت ، در حالی که سان هیونگ مین نیز از انگلستان به فرانسه و از آنجا به کره سفر کرد. علاوه بر این ، ادعاهایی وجود دارد که دو ستاره موسیقی و فوتبال کره ای دستبندهای مشابهی بر تن داشتند.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 17 فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این دیدار در گروه A آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی است 2022 قطر برگزار می شود ؛ گروهی که ایران در آن با 9 امتیاز و کره جنوبی در آن با 7 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

دکمه بازگشت به بالا