ورزشی

شوک به باشگاه تراکتور/ جدایی «قربان بردیف» و بازگشت به روسیه! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، چند روز پیش یکی از خبرنگاران روسی گزارش داد که قربان بردیف سرمربی تراکتورسازی ایران مورد توجه باشگاه سوچی روسیه قرار گرفته و درخواست جذب این مربی را داده است.

خود بردیف پیش از این در حالی که با تراکتورسازی در تمرینات آنتالیا حضور دارد، از جدایی اش از این باشگاه ایرانی خبر داده بود و تراکتور نیز مصاحبه ای با این مربی در رسانه های خود منتشر کرده است.

قربان بردیف پس از بازی دوستانه تراکتورسازی مقابل العداله عربستان به اعضای تیم گفت: طی چند روز اخیر موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با پیگیری طرف مقابل مذاکراتی صورت گرفته است. . جدی تر شد و در همین راستا امروز از مدیران درخواست جدایی از تراکتوری کردم، باشگاه را معرفی کردم.

وی با بیان اینکه بحث پول در انتخاب تیم جدید مطرح نیست، تاکید کرد: جدایی از تراکتور فقط به زور و با توجه به نیاز فوتبال روسیه و بر اساس وظیفه اخلاقی برای من اتفاق افتاد. من باید به این مکان برگردم.” از آقای زنوزی تشکر می کنم که به من پیشنهاد حضور در تراکتور را دادند و در این مدت علاوه بر حمایت، همه امکانات و شرایط لازم را فراهم کردند.

وی در ادامه افزود: حضورم در تراکتورسازی باعث شد تا با اعضای تیم، هواداران و ملت ایران بیشتر آشنا شوم. من الان با همه شما یک رابطه دوستانه و صمیمی دارم که دستیابی به آن آسان نبوده و به راحتی پایان نخواهد یافت.

بردیف در پایان گفت: امیدوارم هیات مدیره و مدیران باشگاه شرایط من را درک کنند و همچنین امیدوارم در آینده بتوانم به باشگاه تراکتورسازی کمک کنم.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی پس از این اظهارات رو به قربان بردیف کرد و گفت: علیرغم تصمیم مدیریت باشگاه مبنی بر درخواست شما برای جدایی، از شما و همکارانتان به نمایندگی از بازیکنان تشکر می کنم. شما برای تراکتورسازی و ما بازیکنان زحمت کشیده اید و روزهای خوبی را در کنار شما سپری کرده ایم.

اردوی تراکتورسازی در آنتالیا ترکیه که از 29 آبان ماه آغاز شده بود، امروز 11 آذرماه به پایان رسید و این تیم فردا به ایران بازخواهد گشت.

دکمه بازگشت به بالا