بین الملل

واکنش «اولیانوف» به موضع‌گیری آلمان علیه مذاکرات رفع تحریم‌ها

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، امروز پنجشنبه در واکنش به موضع وزارت خارجه آلمان در خصوص مذاکرات درباره لغو تحریم‌های ضدایرانی، اعلام کرد که وزارت خارجه آلمان گفته است که برلین ندیدن . دلیلی برای از سرگیری مذاکرات وین. ظاهرا آلمان اهمیت عدم اشاعه هسته ای و همچنین خطر تنش های جدی و حتی کنترل نشده را در صورت عدم نتیجه گیری مذاکرات برجام دست کم می گیرد.

واکنش اولیانوف به موضع آلمان در برابر مذاکرات لغو تحریم ها

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان دیروز ناآرامی های اخیر در ایران را با نقض منشور سازمان ملل متحد مبنی بر لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل توجیه کرد و گفت که برلین دلیلی برای از سرگیری مذاکرات برای رفع این توافق نمی بیند. . -تحریم های ایران در شرایط کنونی!

به گزارش این رسانه، «کریستوفر برگر» سخنگوی وزارت خارجه آلمان در اقدامی مداخله جویانه اعلام کرد: از دیدگاه ما در حال حاضر هیچ نشانه یا دلیلی برای از سرگیری مذاکرات هسته ای ایران (مذاکرات برای برکناری) وجود ندارد. ایرانیان ضد تحریم).

وی ادامه داد: تمرکز اصلی برلین اکنون حمایت از “مردم خیابانی” در ایران است، نه عجله برای از سرگیری مذاکرات برجام!

«کریستوفر برگر» مدعی شد: از طریق دور احتمالی (جدید) تحریم ها، فشار بر تهران را افزایش خواهیم داد!

از آغاز ناآرامی های پراکنده در ایران، کشورهای غربی و ایالات متحده ضمن اعمال تحریم ها علیه مقامات قانونی و بالفعل ایران، شورشیان را تشویق و تشویق کرده اند.

پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری در واکنش به اظهارات سرزده مقامات فرانسوی علیه کشورمان گفت: با توجه به اظهارات مقامات فرانسوی، رئیس جمهور این کشور و نوع رفتار و نگرش آنها در رابطه با تحولات داخلی ایران و نوع رویکردی که قبلاً نسبت به تحولات و اعتراضات داخلی فرانسه و انتصابات شغلی اخیر در این کشور و سمت ها و نگرش ها داشت. و به نظر می رسد رویکرد مقامات فرانسوی در این زمینه همانند رویکرد اروپایی هاست که تروریسم را به خوب و بد تقسیم می کنند.

وی افزود: اگر در ایران نگرانی وجود دارد آن نگرانی خوب است اما اگر در اروپا اتفاق بیفتد به آن می گویند نگرانی بد و مسئولان امنیتی با آن برخورد می کنند.

کنعانی تصریح کرد: دولت ایران دولتی مسئولیت پذیر است و این را در عمل ثابت کرد. حکومت ایران حکومتی است که به نظرات شهروندان احترام می گذارد و با رای مردم برای مدت چهار سال انتخاب می شود و به امنیت شهروندان توجه دارد.

310310

دکمه بازگشت به بالا