اجتماعی

واکنش امام جمعه بندرگز به فیلم عنکبوت مقدس/ماجرای “پیتزا گیت” هم نخل طلا می‌گیرد؟

باراناخبر/ گلستان امام جمعه بندرگز به فیلم ضد ایرانی اسلامی عنکبوت مقدس واکنش نشان داد و از کارگردان این فیلم پرسید; درباره داستان «پیتزا گیت» و رسوایی هیلاری کلینتون فیلم بسازید.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفت وگو با باراناخبر، با محکومیت حواشی و فیلم ضد ایرانی و اسلامی عنکبوت مقدس، گفت: عنکبوت مقدس نه تنها چهره هیولایی از جمهوری اسلامی، بلکه از اسلام نیز به نمایش می گذارد. مردم ایران در غرب این فیلم اسلام است، «دینی را نشان می‌دهد که در آن مردان تحت تأثیر آموزه‌های آن به قاتل زنجیره‌ای تبدیل می‌شوند و مردم ایران را به عنوان کسانی معرفی می‌کنند که این قاتلان زنجیره‌ای را تشویق می‌کنند و از آنها قهرمان می‌کنند.

نخل طلایی جشنواره فیلم کن یک جایزه سیاسی است نه هنری

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ فراز و نشیب می خواهد نه فراز و نشیب، تصریح کرد: هر وطن پرستی دیگری که این نقش را ایفا کرده جایزه گرفته است، این جایزه یک جایزه سیاسی است نه هنری.

امام جمعه بندرگز تاکید کرد: شناخت دولت فرانسه که روزگاری میزبان گروهک تروریستی منافقین بود که تنها جرمش زنده زنده سوزاندن یک دختر بچه سه ساله در مقابل چشمان پدر و مادرش بود کار سختی نیست. و روزی کشور به این ویروس مبتلا شد.او ایدز را به ایران فرستاد و اخیرا نخل طلا را به بازیگر معروف فیلم توهین آمیز و ضد اسلامی و ایرانی «عنکبوت مقدس» داد.

حسینی به کارگردان فیلم ضد ایرانی و ضداسلامی عنکبوت مقدس پیشنهاد کرد که به جای ساخت چنین فیلم غیرواقعی، فیلمی درباره داستان «پیتزا» هیلاری کلینتون و هک شدن ایمیل او بسازد.

وی با قدردانی از وزارت ارشاد در واکنش به حواشی جشنواره کن و فیلم توهین آمیز به عنکبوت مقدس، تاکید کرد: انفعال وزارت خارجه در زمینه مسائل فرهنگی غیرقابل قبول است و این در حالی است که چندین کشور مانند فرانسه و انگلیس وارد شده اند. جنگ رسمی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی. آیا وزارت امور خارجه در امور فرهنگی سهل انگاری می کند؟ به نظر می رسد موضوع فرهنگ برای این وزارتخانه چندان مهم نیست.

من باید بگویم؛ در مارس 2016، حساب ایمیل شخصی هیلاری کلینتون، مدیر کمپین انتخاباتی هک شد و ویکی لیکس که ایمیل های خود را در نوامبر 2016 منتشر کرد، متوجه شد که متن ایمیل ها حاوی جملات غیرمنطقی و استفاده از کلماتی است که طبیعی به نظر نمی رسد. یافته‌ها نشان می‌دهد که مردی به نام جفری اپستین، که مالک چندین جزیره خصوصی است، کودکان را برای برده‌داری جنسی به آنجا قاچاق می‌کند و اوباما و بسیاری از افراد مشهور دیگر به این جزیره سفر می‌کنند و از آن بازمی‌گردند.

این ایمیل ها نشان می دهد که چندین مقام ارشد دموکرات و رستوران در ایالات متحده با قاچاق انسان و رابطه جنسی با کودکان مرتبط هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا