بین الملل

صهیونیست ضعیف‌تر از لانه عنکبوت است

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه روز شنبه در جمعی از نخبگان و اصحاب رسانه خطاب به تمامی محافظان و محافظان مسجدالاقصی و ساکنان بیت المقدس و کرانه باختری گفت: عملیات اخیر ثابت کرده است که چقدر ضعیف است. دشمن صهیونیستی است.

به گزارش باراناخبر، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه روز شنبه به نخبگان و رسانه ها گفت: عملیات مقاومت اخیر در سرزمین های اشغالی سال 1948 ثابت کرد که دشمن صهیونیستی ضعیف تر از تار عنکبوت است.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی پس از عملیات های اخیر سردرگم و ناتوان شده است و عملیات های اخیر ثابت کرده است که دشمن صهیونیستی چقدر ضعیف است.

السنوار افزود: خداوند ملتی را حفظ کند که دیروز همه اختلافات را کنار گذاشتند و همزمان با روز جهانی قدس به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از قدس اعلام کردند.

وی گفت: سال گذشته رهبران مقاومت برای دفاع از مسجد الاقصی وارد نبرد شمشیر الاقصی شدند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه افزود: ما همیشه به همه فلسطینی ها، عرب ها و مسلمانان امیدوار بودیم، اما هرگز فکر نمی کردیم که مقاومت مردم فلسطین به برکت مسجد الاقصی به این درجه برسد.

السنوار ادامه داد: قدس شرمنده همه کسانی است که با دشمن صهیونیستی و همه همپیمانان این رژیم عادی سازی می کنند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی به عنوان اولین گام در جهت تخریب مسجدالاقصی و به اصطلاح معبد، به دنبال تقسیم زمانی و مکانی این مسجد است. اگر تجاوزات به مسجدالاقصی ادامه یابد، مردم فلسطین و امت اسلامی باید خود را برای نبردی بزرگ آماده کنند.

السنوار گفت: همه حقایق نشان می دهد که دشمن صهیونیستی با حملات تدریجی و روزانه شهرک نشینان به این مکان مقدس به تدریج در جهت تغییر وضعیت تاریخی مسجدالاقصی گام برمی دارد.

وی تصریح کرد: مسجدالاقصی در خطر است و اگر پاسداران و عقب نشینی ها و نبرد شمشیر قدس نبود، مسلماً متجاوزان مسلمانان را در قبله اول قربانی می کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه خاطرنشان کرد: هرگونه حمله به بیت المقدس و مسجد الاقصی به معنای آغاز جنگ منطقه ای است. ما از هیچ اقدامی برای حفاظت از مقدسات خود دریغ نمی کنیم.

یحیی السنوار تاکید کرد: اگر رهبران جهان واقعاً مدعی حقوق بشر و حمایت از قوانین بین المللی هستند، باید دشمن صهیونیستی را مجبور به رعایت این قوانین کنند.

وی با بیان اینکه ما فلسطینی ها، اعراب و مسلمانان در محور قدس آمادگی کامل برای دفاع از مسجد الاقصی را داریم، گفت: گروه های مقاومت در غزه باید آمادگی کامل داشته باشند چرا که نبرد با دشمن نخواهد بود. با پایان ماه رمضان به پایان می رسد، اما این تنها آغاز است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه افزود: دشمن صهیونیستی در به اصطلاح روز استقلال یا روز قدس در صدد حمله به مسجد الاقصی است و ما باید برای این امر آمادگی کامل داشته باشیم.

وی افزود: در آغاز جنگ بعدی 1111 راکت را همزمان به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کردیم و این عدد مربوط به تاریخ شهادت یاسر عرفات رهبر فقید فلسطین است و ما به این حمله موشکی می گوییم. ” «رهبر ابوعمر».

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا