استان ها

دوران دفاع مقدس هویت مردم شجاع ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از نیشابور ، سردار حسین سلیمانی در جشن هفته دفاع مقدس که در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه اسلامی واحد نیشابور برگزار شد ، اظهار داشت: عصر حفاظت مقدس هویت مردم شجاع ایران اسلامی به آن مربوط است و می توان ساعت ها درباره آن صحبت کرد. ما برای خانواده های شهدا ، جانبازان آزادگان و ایثارگران ارزش قائل هستیم و سهم خانواده های رزمندگان را با نقش و سهم خود رزمندگان برابر می دانیم.

وی افزود: جهاد دری است به بهشتی که به روی اولیای خدا باز شده است و حفاظت مقدس مایه افتخار شده است؛ زیرا ما در خارج از مرزها با متجاوزان جنگیدیم و نه در داخل میهن اسلامی. در جنگ تحمیلی ما با حدود 80 کشور حامی رژیم بعث جنگیدیم و شرق و غرب برای کمک به آن رژیم گرد هم آمدند. ما بیش از 40 سال است که با ایالات متحده می جنگیم و دقیقاً وضعیت قبل و بعد از انقلاب است که تحقیر آمریکا پس از انقلاب را نشان می دهد. آنها به دنبال براندازی انقلاب یا حتی انحلال ایران اسلامی بودند ، اما با وجود عدم دفاع ، با رهبری امام و حمایت مردم و تلاش نیروهای مسلح توانستیم دشمن را شکست دهیم.

فرمانده تیپ 21 زرهی امام رضا (ع) گفت: به دستور رهبر معظم انقلاب یک جوان ساده از کرمان می آید و شهید سلیمان می شود و با شهادتش خلق می کند مدرسه شهید سلیمانی در جهان در واقع دفاع مقدس ما را مطمئن ساخته است و آن سرمایه است.

وظیفه مسئولین است که ابعاد مختلف حفاظت مقدس را تشخیص داده و آن را به جامعه منتقل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور نیز خون پاک شهدای دفاع مقدس را نعمت میهن اسلامی و ضامن امنیت و سربلندی امروز ایران اسلامی دانست و گفت پاسداری از این میوه گرانقدر وظیفه همه اوست

سید مجتبی موحدی فر با تأکید بر افتخار خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران ، گفت: اگر ایثار و فداکاری شهدا نبود ، اکنون در امان نبودیم ؛ بنابراین مسئولان وظیفه دارند برای جبران و ارزش گذاری مردم با خدمت به آنها و احترام به دوران حفاظت مقدس. وظیفه دیگر مقامات این است که ابعاد مختلف و گاه ناشناخته حفاظت مقدس و انتقال آن به جامعه را تشخیص دهند.

به گزارش آنا ، در این مراسم تعدادی از مسئولان بسیج به ایراد سخنرانی و یاد دوران مقدس پرداختند و از زحمات شماری از اساتید بسیجی تقدیر شد.

انتهای پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا