حوادث

هوشمند سازی مرزها با استفاده از توان داخلی

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقویت مرز نیروی انتظامی همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین فرمانده ناجا بوده است.

به گزارش باراناخبر ، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه سفر به استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وجود تجهیزات پیشرفته شامل سیستم های الکترونیکی ، نوری و پهپادی برای کنترل و نظارت بر امنیت پایدار مرزهای کشورمان موثر ، آموزش ، عملیاتی سازی ، افزایش ظرفیت در واحدهای مرزی

وی با بیان اینکه اطلاعات مرزهای آبی و زمینی کشور در دستور کار نیروهای پلیس قرار دارد ، افزود: سیستم نصب شده در خودرو که برای اولین بار از طریق صنایع نوری و الکترونیکی وزارت دفاع ساخته شد. جمهوری اسلامی ایران خلبان در اختیار مرزبانان خراسان رضوی قرار گرفت.

سردار گودرزی با اشاره به موفقیت ها در بحث اطلاعات مرزی تصریح کرد: این سیستم هوشمند با قابلیت نظارت تصویری در همه زمان ها برای نظارت و کنترل مناطق مرزی در اختیار مرزبانان استان خراسان رضوی است.

مرزبان ارشد ناجا تصریح کرد: تقویت مرز نیروی انتظامی همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین فرمانده ناجا بوده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به روند تجهیز دستگاه های الکترونیکی و نوری در مرزهای کشور خاطرنشان کرد: این سیستم به منظور رضایت فرماندهان استانهای مرزی نصب شده است که قصد دارند با استفاده از این سیستم های هوشمند ضریب ضریب ما را افزایش دهند. امنیت مرزهای کشور محبوب. “بزرگ شوید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا