علمی و پزشکی

هوآوی برای کمک به تشخیص عفونت‌های تنفسی دست به کار شد

طبق گزارش Clear Report، هواوی پتنت جدیدی ثبت کرده است که به روشی برای تشخیص عفونت های تنفسی با اندازه گیری اکسیژن خون یا SpO2 اشاره دارد. این تکنیک می تواند با تشخیص سطح اکسیژن خون، وجود عفونت در سیستم تنفسی را تشخیص دهد. چکیده توضیحات این پتنت اجرای آن را با روش کشف و دستگاه های مرتبط ارائه می کند.

در روش تست هواوی عملیات های مختلفی درگیر است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی مانند آزمایش اولین عملیات، واکنش به اولین عملیات و ارسال به دستگاه های الکترونیکی است. داده های پارامترهای فیزیولوژیکی دستگاه الکترونیکی بر اساس اطلاعات اولیه به دست می آید. هنگامی که اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی برای برآوردن شرایط از پیش تعیین شده تعیین شد، اطلاعات صوتی را دریافت خواهید کرد. تعیین اولین اطلاعات فیزیولوژیکی بر اساس اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی و اطلاعات صوتی نشان دهنده اولین اطلاعات فیزیولوژیکی است.

اشباع اکسیژن خون، سرعت تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی نمونه هایی از داده های مورد استفاده در تکنیک هواوی هستند. این روش به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت خطر عفونت در سیستم تنفسی خود را تشخیص دهند و از صحت یافته های آزمایش اطمینان حاصل کنند.

در حال حاضر ساعت های هوشمند مختلفی در بازار وجود دارد که از حسگرهای تشخیص سطح اکسیژن خون استفاده می کنند، اما نمی توانیم به داده های آنها اعتماد کنیم. با این حال، تجهیزات پزشکی فعلی برای تشخیص دقیق این موضوع در دسترس است.

باید دید محصول نهایی هواوی با فناوری جدید این شرکت چه عملکردی خواهد داشت. آیا این دستگاه می تواند اطلاعات قابل اعتمادی ارائه دهد یا با برچسب “از اطلاعات برای اهداف پزشکی استفاده نکنید” فروخته می شود. البته، مثل همیشه، این احتمال وجود دارد که پتنت جدید هوآوی، مانند بسیاری از گواهینامه های پتنت، هرگز به محصول نهایی راه پیدا نکند.

دکمه بازگشت به بالا