عمومی

هنوز موقع سفر نیست

برای عضویت اطلاعات, شبکه, اخبار, و غیره.
دکتر پریسا مردانی در برنامه عنوان شب شد با بیان این که ساخت واکسن بیماری کرونا حداقل ۸، ۹ ماه و دیگر زمان گفت: پیام دوم و شرط سوم این است که این واقعیت وجود دارد که جمعیتی که در این فاصله اجتماعی انطباق و اما آنها مرتب کردن بر اساس نشویند و ندارد هر زمان و هر جایی که در معرض ابتلا به بیماری کرونا خود را.

این کارشناس با بیان این که گرمای هوا تاثیر ویروس کرونا ندارد گفت: مشاهده شده است که با وجود گرم شدن دمای خوزستان اهواز و آبادان … سیر بیماری کرونا خوشبین است و تنها راه برای جلوگیری از ابتلا به رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی به خصوص شستن مرتب دست های رایگان برای کسانی که در تاج بچه و پیر و فقیر و غنی و زن و مرد به رسمیت شناخته شده نیست.

مردانی گفت: طرفین در این ۱۰ نفر در زیر یک سقف تجمع در نظر گرفته شده است و خطر دیگر در این بخش کوچک نیز وجود دارد که باید یک فضا از یک و نیم متر و در مورد سلامت به ماندن در روستا.

او گفت: قرقره آب نمک و سرکه ممکن است آلوم آن روان کمی آهسته اما وجود دارد هیچ تاثیری بر ویروس نیست و همچنین خوردن, زنجبیل, لیمو و سیر, و این نیز تاثیر ویروس کرونا می کند این کار را انجام دهند.

دکتر مردانی افزود: اگر یکی از اعضای خانواده علایم بیماری و یا با تشخیص داده شده باید جدا از بقیه قرنطینه داخلی قرار می گیرد و یکی از خانواده و ماسک و حفاظت از این مورد به مراقبت از او را.

تخصص بیماری های عفونی با اشاره به این که تعداد بسیاری از پزشکان و پرستاران این بیماری بیماران با آنتی بادی در بدن تولید می شود گفت: این و یا دیگر و نه و یا اگر بیماران بیش از حد فرم شدید.

آن است که به خصوص بازداشتگاه شد و همچنین در اردوگاه هم باید فاصله های اجتماعی و دستورالعمل های بهداشت و شستن دست های خود را به طور کامل و دقیق و بهتر رعایت شود.

دکتر می گوید: بیماری کرونا بین انسان و حیوان مشترک است اما تا کنون نه گربه در انسان گزارش شده است اما مشارکت مردم در سگ و گربه گزارش شده است.

از آن بیان شد که غذا و نوشیدنی رایج راه ابتلا به کرونا نیست اضافه کرونا به دست آلوده که در آن شما با تماس با چشم و دهان و بینی منتقل می شود و همچنین در عطسهها و سرفه افرادی که حامل و یا تحت تاثیر قرار.

این متخصص عفونی در خصوص تفاوت بین آنفولانزا و کرونا گفت: آنفولانزا در داخل و به طور ناگهانی اتفاق می افتد و ناگهان جدول در بالای ۳۹ و ۴۰ درجه مردم به نظر می رسد همراه با بدن درد اما تاج از شروع ناگهانی و بدون تب است همچنین حداکثر ۳۸ درجه و به ندرت به ۳۹ درجه است و اغلب افراد مبتلا به کرونا و مردم کرونایی به نحوی تماس مشخص شد, تاج, تب ۳۸ درجه و سرفه های خشک و تنگی نفس و کاهش حس چشایی و بویایی و ناتوانی در راه رفتن.

دکتر مردم گفت: یک پیاده روی در پارک و سفر به این شرط که محل پیاده روی شلوغ نمی تواند مشاهده شده در ویژه های بهداشتی برای شستشو و ضد عفونی کردن بلافاصله اما در صورت تماس با محیط زیست و صندلی و … هیچ مشکل.

دکمه بازگشت به بالا