عمومیکسب و کار برتر ایرانی

همه چیز درباره کارت شارژ یوسی پابجی

در بسیاری از موارد، گیمر کارت شارژ یوسی را خریداری می کند، ولی نمی داند چگونه باید از آن برای شارژ یوسی اکانت خود در بازی پابجی موبایل استفاده کند. در چنین حالتی اصلا نگران نباشید. کافی است مراحل زیر را به ترتیب و با دقت طی کنید.

در ابتدا به سراغ فروشگاه G4A4 بروید. چون قدم اول برای استفاده از کارت شارژ یوسی این است که در این سایت یک حساب کاربری داشته باشید. برای اینکه بتوانید این حساب کاربری را بسازید، کافی است گزینه Login را در صفحه پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. حالا صفحه جدیدی برایتان باز می شود که می توانید در آن گزینه Register را مشاهده کنید. آن را انتخاب کنید و در صفحه ای که برایتان باز می شود، ایمیل و نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید. بلافاصله ایمیلی به دست شما می رسد که حاوی لینک تایید ساخت حساب کاربری است. بر روی آن کلیک کرده و به این ترتیب اطلاعات حساب خود را تایید نمایید.

اگر اهل دنیای گیمینگ باشید، حتما تجربه بازی پابجی موبایل و هیجان فوق العاده آن را دارید. در حال حاضر این بازی با سطح فوق العاده گرافیک خود و به روزرسانی هایی که امکان ادامه بازی را بیشتر می کنند، تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین شده است. گیمرها برای استفاده از امکانات این بازی باید از پول درون برنامه ای آن یا همان یوسی استفاده کنند. به همین دلیل به دست آوردن یوسی تبدیل به یکی از مهم ترین اهداف و دغدغه های گیمرها شده است. با ما همراه باشید تا برخی ترفندهای جالب برای به دست آوردن و یا خرید یوسی را با هم مرور کنیم.

بازی پابجی موبایل به صورت رایگان به بازار عرضه شده است. به این معنا که شما می توانید اپلیکیشن این بازی را دانلود کرده و آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس مراحل ثبت آیدی و ساختن اکانت خود را تکمیل می نمایید. حالا می توانید با خیال راحت مشغول بازی شوید. ولی نکته همینجاست! شما شروع به انجام بازی می کنید و متوجه می شوید که اگر می خواهید در بازی پیشرفت کنید و در نبردهایتان پیروز شوید، باید سلاح های جدید به دست آورید. امکانات مختلف داشته باشید. قابلیت هایتان را افزایش دهید. همه این ها فقط و فقط با خرید یوسی در پابجی موبایل ممکن است.

به بیان ساده تر، شما می توانید بازی PUBG را به صورت رایگان شروع کنید، ولی برای ادامه دادن آن و رفتن به مراحل هیجان انگیزتر باید کمی خرج کنید. این خرج کردن با استفاده از UC انجام می شود.

What methods can be used in PUBG game

کاربردهای اصلی یوسی

اصلی ترین کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل فراهم آوردن امکان دسترسی شما به تجهیزات مختلف است شما برای خرید یوسی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و با استفاده از آن می توانید انواع وسایل نقلیه مورد نیاز خود را تهیه کنید. به انواع اسلحه های سرد و گرم که در این بازی به آنها نیاز دارید، دسترسی داشته باشید. حتی اگر زخمی شوید، می توانید داروها و خدمات درمانی دریافت کنید.

از طرف دیگر با کسب یوسی بازی پابجی موبایل، می توانید قابلیت ها و توانایی های بدنی خود را افزایش دهید. حتی می توانید از قابلیت هایی مثل مخفی شدن استفاده کنید. به این ترتیب در هنگام خطر و در جاهایی که نیاز به مکث و تفکر و چیدن استراتژی بهتر دارید، از دید دوست و دشمن پنهان می شوید.یکی دیگر از کاربردهای جذاب کسب یوسی در بازی پابجی موبایل تغییر دادن اسکین های بازی است که باعث می شود بازی بیش از پیش برایتان جذاب و هیجان انگیز شود.

ترفندهایی برای کسب یوسی بازی پابجی موبایل

برای به دست آوردن یوسی در بازی پابجی موبایل روش های متعددی وجود دارد. می توانید به صورت مستقیم برای خرید یوسی از فروشگاه درون برنامه ای بازی اقدام کنید. همچنین می توانید با استفاده از ارز دیجیتال از سایت های خارجی و یا صرافی های معتبر جهانی هر میزان یوسی که نیاز دارید خریداری کنید.

گذشته از این روش ها و روش های متعدد دیگری که می توانید از طریق آنها اقدام به خرید یوسی بازی پابجی موبایل کنید، روش های دیگری نیز وجود دارند که با کمک آنها می توانید یوسی رایگان به دست آورید.

یکی از جذاب ترین ترفندهای کسب یوسی رایگان بازی پابجی موبایل شرکت در ایونت های مختلفی است که این بازی برای گیمرها تدارک می بیند. با این روش می توانید به راحتی مقداری از UC مورد نیاز خود را به دست آورید. هرچند باید توجه داشته باشید که باید زمان زیادی را صرف این روش کنید تا بتوانید مقدار یوسی مورد نیاز خود را به دست آورید. حتی شاید بتوان گفت که به لحاظ زمانی که باید صرف انجام ایونت ها می کنید، خرید یوسی از سایت های معتبر داخلی و یا به شیوه های گوناگون دیگر به صرفه تر باشد.

سایر ترفندهای کسب یوسی پابجی موبایل

یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید از آن برای کسب یوسی استفاده کنید، انجام ماموریت های بازی پابجی موبایل است. با گذر از مراحل مختلف، متوجه می شوید که سازندگان بازی در حاشیه بازی برای شما ماموریت های ساده ای را گنجانده اند که با انجام موفقیت آمیز آنها می توانید مقداری UC PUBG  به دست آورید.ترفند دیگر خرید اشتراک پرایم پابجی است. با این کار می توانید هر روز مقداری یوسی را به دست آورید. ضمن اینکه این اشتراک به شما امکان می دهد از اسکین های مختلف و یا سایر آیتم ها و امکاناتی که برایتان فعال می شوند، بهره مند گردید.

اگر اشتراک سرویس پرایم پلاس پابجی را خریداری کنید، بلافاصله اکانت شما در پابجی موبایل با 900 یوسی شارژ خواهد شد. همچنین هر روز حدود 20 عدد یوسی رایگان دریافت خواهید کرد.به هرحال امکان به دست آوردن یوسی رایگان با کمک این ترفندها در بازی پابجی موبایل برای گیمرها وجود دارد. فقط باید صبور باشید تا پس از مدتی بتوانید مقدار کافی یوسی به دست آورید

بررسی تاریخچه ساخت پابجی موبایل بازی

ایده ساخت این بازی به ذهن برندن گرین رسید.او بر این باور بود که بازی های بتل رویال و سبک شوتر بسیار ساده و تکراری هستند و پس از مدتی خسته کننده به نظر میرسند و دیگر چیزی برای عرضه کردن ندارند.او با الهام گرفتن از ماد day z  فکری به سرش زد.اوتصمیم گرفت بازی ای را بسازد که تکراری و خسته کننده نباشد و همواره تازه و جذاب به نظر برسد.

او بالاخره تصمیمش را گرفت و مشغول ساخت ماد های مختلف بازی شد. ابتدا همانند سری بازی های GTA یک نقشه باز طراحی کرد.سپس اسلحه ها و مهمات بازی را در سرتا سر نقشه بازی پخش کرد و  برای مشخص کردن فضای امن بازی از یک سری دایره ها استفاده کرد.

مدیر عامل استودیو کره ای Ginno Games به طور اتفاقی با برندن گرین برخورد و کاملاً تصادفی با وی تماس گرفت. آقای گرین آن زمان از سونی آنلاین جدا شده بود و این تماس برای او فرصت تازه ای بود تا بازی ای را بسازد که سال ها آرزوی ساخت آن را داشت.

سر انجام در سال ۲۰۱۷ این بازی عرضه شد اما بازی باگ ها و مشکلات بسیاری داشت که باعث شده بود بازی آن طوری که باید شناخته نمیشد آقای گرین بعد ها از شرکت پابجی جدا شد و تصمیم گرفت مدتی از ژانر بتل رویال فاصله بگیرد.بعد ها در ایرلند به خانواده خود ملحق شد.

بعدها این بازی بسیار محبوب شد و موفقیت چشم گیری به همراه داشت طوری که بسیاری از استودیو های دیگر نسخه های مشابه این بازی  مانند: فورتنایت،فری فایر،کالاف دیوتی موبایل و… را عرضه نمودند.که البته موفقیت خوبی هم داشتند و توانستند بازیکنان بسیاری را جذب خود کنند.

دکمه بازگشت به بالا