عمومیکسب و کار برتر ایرانی

انواع شارژ اصلی شیائومی ار نگاه بابافون

شارژرها وسایل و لوازم جانبی ضروری موبایل هستند. استفاده از گوشی بدون شارژر تقریبا غیرممکن است! به همین دلیل شما به شارژری نیاز دارید که با مدل و برند گوشی شما مطابقت داشته باشد. شارژرهای شیائومی با استفاده از فناوری جدید طراحی و تولید می شوند. تقریبا تمام شارژرهای شیائومی USB-C هستند و سریعتر شارژ می شوند.

شارژر Mi 33W SonicCharge 2.0

این مدل شارژر شیائومی در دسته شارژرهای جدید قرار گرفته و جایگزین مدل 27 واتی قبلی می باشد. در حال حاضر شارژر 33W شیائومی با قیمت 13 دلار روانه بازار شده است و تاکنون نقدهای خوبی را دریافت کرده است. جنس بدنه این محصول پلی کربنات می تواند تا ولتاژ 380 ولت را تحمل کند.

میزان جریان تولید شده توسط شارژر 33 واتی شیائومی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان در لیست زیر گنجانده شود.

11 ولت / 3 آمپر – 33 وات

9 ولت / 3 آمپر _ 27 وات

12 ولت / 2.25 آمپر – 27 وات

20 ولت / 1.35 آمپر – 27 وات

5 ولت / 3 آمپر – 15 ولت

9 فولتی / 2 آمپر – 18 وات

12 ولت / 1.5 آمپر – 18 وات

طول کابل این محصول حدود یک متر است که اندازه نسبتا مناسبی است. دو نوع شارژر USB Type-33 W وجود دارد، USB Type-A و USB Type-C.

شارژر Xiaomi ZMI HA716 USB Type-C 20W

این شارژر اصلی شیائومی دارای ظرفیت شارژ 20 وات و دارای بدنه سفید رنگ می باشد. درگاه خروجی شارژر اصلی شیائومی کمی عمیق تر است و وزن کل آن 42 گرم است. محدوده ولتاژ خروجی 100-240 ولت است که در محدوده ولتاژ اکثر مناطق جهان قرار دارد.

شارژر سریع 20 واتی نوع CZ مجهز به تراشه هوشمند است که به این معنی است که توانایی تشخیص اتصالات و شارژ صحیح را دارد. به لطف عملکرد شارژ هوشمند، باتری گوشی شما از خطراتی مانند فرسودگی باتری محافظت می شود. کابل و پورت خروجی شارژ سریع 20 واتی از نوع USB-C بوده و با دستگاه های دیگر نیز سازگار است.

شارژر سریع اصلی شیائومی مدل MDY-08-E1

شارژر سریع شیائومی MDY-08-E1 بدنه کوچکی دارد و پورت USB خروجی آن به انواع گوشی، لپ تاپ، تبلت و … قابل اتصال است. این شارژر تکی بوده و دارای قابلیت شارژ سریع 3.0 می باشد.

بدنه شارژر از بهترین ترکیب پلاستیک فشرده، آزمایش شده و با مقاومت خوب در برابر ضربه، شکستگی، سقوط و … ساخته شده است. کابل قابل استفاده با این آداپتور یک کابل شارژ سریع دو طرفه است. اگر دستگاه شما نوع C است، به راحتی می توانید بدون تعویض کابل از شارژر استفاده کنید.

محدوده ولتاژ محصول 100-240 ولت است که در محدوده ولتاژ عمومی شبکه قرار دارد. این شارژر همچنین دارای تراشه هوشمند بوده و مانند شارژر سریع نوع CZ 20W قابلیت تنظیم خودکار جریان برق را دارد.

شارژر دیواری شارژ سریع شیائومی MDY-10-EF

شارژر سریع اصلی شیائومی یکی از محصولات شاخص شیائومی است که ولتاژ و جریان خروجی 5V-3A، 9V-2A، 12V-1.5A را تامین می کند. این کیف از جنس پلاستیک مرغوب + مواد ABS ساخته شده و در برابر عوامل مضر خارجی بسیار مقاوم است.

این شارژر علاوه بر بدنه باکیفیت دارای هشت سطح حفاظتی می باشد که شامل موارد زیر می شود.

جریان بیش از حد

ولتاژ بالا

آنتی استاتیک

حفاظت الکترومغناطیسی

ولتاژ پایین

ابعاد شارژر دیواری فست شارژر شیائومی مدل MDI-10-EF تقریباً 3.7*4.7*3 می باشد.نکته اصلی این شارژر دو شاخه بودن آن است. دو شاخه شارژر شیائومی با پریزهای معمولی برق ایرانی سازگاری ندارد اما می توانید با سری مخصوص از آن استفاده کنید.

آداپتور شارژر سریع 18 واتی شیائومی MDY-10-EF

این سری از شارژرهای شیائومی دارای شارژ فوق العاده سریع هستند. این بدان معناست که می توانید از آن برای شارژ گوشی خود بیش از حد معمول استفاده کنید. کیفیت محصول 100% و دارای یک سال گارانتی کامل می باشد.

اگر قصد خرید این شارژر برای شارژ دستگاه هایی مانند گوشی، لپ تاپ، تبلت و … را دارید، آن را با پسوند mdy-10-ef خواهید یافت. شارژر سریع شیائومی MDY-10-EF 18W دارای توان کلی 18 وات است و سطح ولتاژ آن با ولتاژ عمومی جهانی سازگار است.

چگالی جریان خروجی 5 ولت / 3 آمپر، 9 ولت / 2 آمپر، 12 ولت / 1.5 آمپر برای این شارژر تنظیم شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، شارژر دارای تراشه هوشمند و هشت محافظ نیز می باشد.

بدنه شارژر شیائومی از پلاستیک فشرده با کیفیت ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، خط و خش، افتادن، فشار و … دارد. ابعاد شارژر 3.7 x 4.7 x 3 می باشد که برای نگهداری در کیف و جاهای مختلف بسیار مناسب است.

شارژر دیواری شیائومی MDY-11-EP با آداپتور USB-C

یکی از نکات مثبت این شارژر بدنه بسیار مستحکم آن است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد. شارژر دیواری شیائومی MDY-11-EP با کابل تبدیل USB-C دارای درگاه ورودی بوده و از انواع کابل های شارژ پشتیبانی می کند.

دوشاخه این محصول با دوشاخه های ایرانی مطابقت دارد بنابراین نیازی به خرید دسته ای نیست. آداپتور شارژر دیواری شیائومی MDY-11-EP با کابل تبدیل USB-C بسیار قوی است و طبق جدول زیر دارای شارژر می باشد.

5 ولت / 3 آمپر / 15 وات

9 ولت / 2.23 آمپر / 20 وات

12 ولت / 1.67 آمپر / 22.5 وات

شارژر شیائومی ابعاد کوچکی دارد و فضای زیادی برای استفاده و ذخیره سازی نیاز ندارد. به غیر از گوشی های شیائومی، با این شارژر می توانید دستگاه های دیگر با قابلیت شارژ سریع را نیز شارژ کنید.

قبل از خدافظی

شیائومی یکی از برندهای معتبر دنیای صنعت و فناوری است که در چند سال اخیر به موفقیت های بزرگی دست یافته است. شارژر اصلی شیائومی نیز یکی از بالاترین شارژرهای تولیدی امروزی است. وب سایت babaphone یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید شارژر است که خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. در نهایت امیدواریم مقاله شارژر اصلی شیائومی در سایت babaphone برای شمال مفید بوده باشد، از همکاری شما تا پایان مقاله سپاسگزاریم.

چه زمانی باید شارژ گوشی خود را متوقف کنیم؟

ترفند این است که گوشی خود را شارژ نگه دارید، اما به طور کامل شارژ نکنید هنگامی که باتری شما پر است، به طور خودکار شارژ را متوقف می کند، اما در برخی موارد، زمانی که به 99٪ کاهش می یابد، برای بازگشت به 100٪ به انرژی بیشتری نیاز دارد. این چرخه ثابت عمر باتری شما را از بین می برد

چه چیزی می تواند به شارژر گوشی آسیب برساند؟

کابل‌های شارژ بسیار کثیف و کثیف می‌شوند، مخصوصاً زمانی که به طور منظم حمل شوند، زیرا برخی از ما نمی‌توانیم شارژر را در همه جا با خود حمل کنیم.

اینها می توانند به کابل شارژ آسیب بزنند.

آیا وصل کردن شارژر به پریز بر روی شارژ آن تاثیر می گذارد؟

خیر، تا زمانی که باتری در شارژر نباشد، بی خطر است. برخی از شارژرها ممکن است هنگام وصل شدن به برق کمی تخلیه داشته باشند (مخصوصاً زمانی که هیچ چیز شارژ نمی شود)، اما نباید به دستگاه آسیب برساند و آن را به برق متصل نگه دارد.

شارژر 5A چیست؟

به عبارت ساده، یک شارژر 5 آمپر باتری شما را سریعتر شارژ می کند. یک شارژر 5 آمپر (A) به جریان بیشتری برای شارژ باتری اجازه می دهد. شارژرهای 2A-48V و 5A با خودروهای سری S و R سازگار هستند.

برخی از مدل‌های قدیمی‌تر S1 ممکن است نیاز به آداپتور داشته باشند تا درگاه شارژ باتری تک سر را در خود جای دهد.

دکمه بازگشت به بالا