حوادث

هشدار پلیس فتا در مورد سودجویی درپوشش جمع‌آوری فطریه و کفاره

نماینده پلیس اجتماعی فاتا ناجا نسبت به سوءاستفاده های احتمالی شهروندان به دلیل جمع آوری غریزه هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی در گفتگو با باراناخبروی در این رابطه اظهار داشت: سودجویان همیشه به دنبال فرصت ها و روزهایی هستند که با سوءاستفاده از احساسات و احساسات خود می توانند از مردم تقلب یا سرقت کنند. در همین راستا ، با توجه به رویکرد عید سعید فطر ، این امکان وجود دارد که ذینفعان از مردم پول دریافت کنند یا حسابهای خود را تحت پوشش غرایز جمع آوری خالی کنند.

وی ادامه داد: در این راستا شهروندانی که قصد پرداخت مالیات خود را دارند باید نکات و موضوعات متعددی را رعایت کنند. اول از همه ، اگر قصد دارند روزه خود را از طریق فضای آنلاین ، غریزه یا بازپرداخت بپردازند ، باید با احتیاط واریز این پول را به حساب شرکتها و موسسات شناخته شده و دارای مجوز واریز کنند و به هیچ وجه تبلیغات و پیام رسانی به فضای آنلاین ، که اکثراً به ظاهر و محتوایی که احساسات و احساسات مردم را تحریک می کند ، توجه نمی کنید.

پاشایی با اشاره به روش تماس تلفنی ، اظهار داشت: سودجویان می توانند گاهی اوقات با شهروندان تماس بگیرند و خود را به عنوان نماینده خیریه معرفی کنند تا شماره حساب خود یا دروازه پرداخت آنلاین را اعلام کنند در این راستا شهروندان باید هوشیار باشند. ” از پرداخت پول خود به افراد یا حسابهای ناشناس خودداری کنید.

وی اضافه کرد: بعضی اوقات ، برندگان ایجاد صفحات جعلی برای کپی کردن اطلاعات کارت بانکی کاربران و برداشت مبالغ کم از حسابهای خود چندین بار می کنند.

سرانجام ، فاتا ناجا ، نماینده پلیس اجتماعی ، به شهروندان توصیه كرد كه از روشها و مؤسسات مجاز كه مجوز خود را دارند و عملکرد مالی دارند ، برای پرداخت غریزه و بازپرداخت شفاف و شفاف هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا