اجتماعی

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور

آژانس هواشناسی درباره موج موج تا 1.5 متر در خلیج فارس و دریای عمان هشدار داد.

به گزارش باراناخبر هشدار سازمان هواشناسی زردرنگ وزش باد نسبتاً شدید و افزایش جزر و مد بین 1 تا 1.5 متر در ساحل و ساحل روز دوشنبه (20 سپتامبر) برای خلیج فارس و شرق دریای عمان ، مناطق ساحلی و سواحل خوزستان ، بوشهر ، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان ، سه شنبه (21 شهریور) برای مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و شرق دریای عمان ، مناطق ساحلی و دریایی بوشهر ، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و چهارشنبه (21 شهریور) برای شمال و مرکز مناطق خلیج فارس و شرق دریای عمان ، مناطق ساحلی در سواحل خوزستان ، بوشهر و سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

در این شرایط آب و هوایی ، احتمال غرق شدن شناگران و قایق های کوچک و احتمال آسیب رساندن به کشتی های سبک ، نیمه سنگین ، قفس ها و تورهای ماهیگیری وجود دارد.صید و احتیاط در صنایع دریایی توصیه می شود.

به گزارش باراناخبر ، هشدار رنگ زرد این بدان معناست که پدیده های جوی رخ می دهد که می تواند سفر و فعالیت های روزانه را مختل کند. این هشدار برای افزایش آگاهی عمومی صادر می شود تا آنها آماده برخورد با پدیده های جوی باشند که کمی شدیدتر از حد معمول هستند. از سوی دیگر ، مقامات از این هشدارها مطلع هستند تا در صورت لزوم اقدام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا