عمومی

نظر شورای نگهبان برای همه فصل‌الخطاب و لازم الاجراست

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،
به گزارش باراناخبر ، سعید محمد در بیانیه ای اعلام کرد: من طبق نیاز وارد حوزه انتخابات ریاست جمهوری شدم.

در این بیانیه آمده است: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم با معرفی ایده ها و روش های جدید مبتنی بر علم و دانش مدرن در قالب حکمرانی هوشمند ، راه ها و روش های جدیدی را به مردم عزیزمان ارائه دهیم.

محمد گفت: “نظر شورای نگهبان معروف برای همه فصول لازم الاجرا است.” نبود من نباید تاثیری در این نگاه مقدس بگذارد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

نام خدا

مردم عزیز و محبوب ایران اسلامی

سلام بر روح مطهر شهدا و امام شهدا و سلامتی و موفقیت بر رهبر معظم انقلاب و با مهربانی و احترام؛

من به عنوان یک سرباز ولایت و فرزند ایران یادآوری می کنم که امروز کشور در وضعیت خاصی قرار دارد که رهبر عزیز ما از آن به عنوان نقطه عطف تاریخی انقلاب و در گام دوم انقلاب یاد می کند ، راه حل مشکلات کشور تغییر نسل مدیریت با رویکرد جهادی و انقلابی است. آنها گفتند برای احیای ارزشهای اصلی انقلاب ، من به عنوان یک وظیفه وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدم. از آنجا که صداقت و اخلاص را سرلوحه این حرکت ایمانی قرار دادیم ، در مدت زمان کوتاهی ، به فضل خداوند متعال و توجه ویژه اهل بیت ، عصمت و طهارت موفقیت عمومی و توجه عزیزان را ثابت کرد و افراد شریف ، به ویژه جوانان امیدوار به آینده و اقشار مختلف مردم. ایران عزیز ، ما با این روند با سلایق و دیدگاه های مختلف خودجوش بودیم و در هر گوشه کشور حرکتی مبتنی بر قلب پاک ایرانیان شکل گرفت.

ما تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم با معرفی ایده ها و روش های جدید مبتنی بر دانش و دانش مدرن در قالب حکمرانی هوشمند ، راه ها و روش های جدیدی را به عزیزان ارائه دهیم و طعم شیرین بخش های ضعیف جامعه عدالت علوی را به آنها ارائه دهیم. توسعه اقتصادی جدید در کشور. بیایید بیاوریم اکنون که ادامه دادن مسیر اعلام نظر شورای نگهبان برای ما امکان پذیر نیست ، ضروری می دانم که از همه دوستان ، رفقا و هوادارانم برای حمایت بی دریغشان در چند ماه گذشته ، بدون هیچگونه ادعا ، به دنبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب. دولت انقلابی جدید به قدرت رسید و آنها جان شخصی خود را فدا کردند و با جان و دل در این راه دشوار با جان و دل ایستادند. بنابراین ، از آنجا که نظر شورای حفظ برجام ، فصل کلمه است و برای همه ما لازم الاجرا است و از طرف دیگر ، به دستور رهبر معظم انقلاب ، باید به دنبال مشارکت حداکثری باشیم. من صمیمانه از همه هواداران عزیز می خواهم که این راه را ادامه دهند تا زمانی که رهبر فرزانه انقلاب ، که تشکیل دولت اسلامی است ، توسط مردم انقلابی شکل گیرد ، آنها باید به تلاش خود ادامه دهند و حتی سرعت و سرعت این حرکت را افزایش دهند و به عزیزان خود اطمینان دهید که ما راهی را که با آن شروع کردیم ادامه خواهیم داد.

خدا را شکر در بین کاندیداهای مورد تایید افراد شایسته ای با شاخص های پیشنهادی رهبر معظم انقلاب وجود دارد. فرهنگی ، اجتماعی و بین المللی است و توانایی تسلیم در برابر نامزدهای شریف جبهه انقلاب را دارد. امیدوارم مردم عزیز ، به خواست خدا ، با اشتیاق بسیار و مشارکت حداکثری ، شرایط مناسبی را برای حمایت مردمی از دولت آینده ایجاد کنند.

از آنجا که هدف ما تغییر دیدگاه مدیریتی در کشور از یک تفکر لیبرال به جنبشی مبتنی بر اسلام ناب بود ، اصل برای ما تشکیل یک دولت انقلابی است و مردم زیرمجموعه این موضوع هستند و غیبت من نباید این منظره مقدس را تحت تأثیر قرار می دهد اکنون که امید جدیدی در میان جوانان و اقشار مختلف مردم ایجاد شده است ، سعی خواهم کرد از این انرژی نه تنها برای به حداکثر رساندن مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری بلکه به عنوان یک ظرفیت مطالبه گر بر اساس دیدگاه های نخبگان و افراد پرشور استفاده کنم. جوانان را به اجرا در آوردن رئیس عالی بفرستید. رهبر معظم انقلاب شوید و به دولت بعدی کمک کنید تا افق جدیدی را برای عزیزان ما باز کند.

در پایان از همه مردم عزیز ایران و حامیان بزرگوارشان و همچنین رهبر معظم انقلاب و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تشکر می کنم و توفیق روز افزون همه عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

سرباز کوچک و فرزند شما ایران

سید محمد

دکمه بازگشت به بالا