اقتصادی

نخستین «گزارش پایداری» ایرانسل منتشر شد

ایرانسل برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران “گزارش پایداری کسب و کار” خود را منتشر کرد.

به گزارش باراناخبر، روابط عمومی ایرانسل اولین گزارش سالانه پایداری ایرانسل را، خلاصه‌ای از شاخص‌ها، تلاش‌ها، دستاوردها و چالش‌های ایرانسل در پایش و مدیریت اثرات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی کسب‌وکار خود و همچنین مبنایی برای طراحی، استخراج، اعلام کرد. ، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخص های عملکرد سازمانی با موضوع «پایداری» و «کسب و کار مسئولانه» است. همچنین نمونه ای از اولین گام های بنگاه های اقتصادی ایرانی با تکیه بر مسائل روز دنیای تجارت به سمت پایداری است.

امروزه «پایداری در کسب‌وکار» به موضوعی مهم برای کسب‌وکارها، جوامع، مشتریان و دولت‌ها تبدیل شده است و همچنین نشان‌دهنده میزان پایبندی یک سازمان به تعهدات خود در قبال ذینفعان است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران، به دنبال تسهیل و گسترش دسترسی ایرانیان به امکانات زندگی دیجیتال است تا در راستای دستیابی به توسعه پایدار در ایران گام بردارد. ارائه اطلاعات کلان و مرتبط شرکت از طریق «گزارش پایداری» می تواند نمای کلی از عملکرد و فعالیت های اجتماعی و زیست محیطی ایرانسل در راستای توسعه پایدار را برای ذینفعان ارائه دهد. این اطلاعات نمای کلی از ماهیت و ارزش اقتصادی، اثرات و اقدامات زیست محیطی و اجتماعی و کیفیت حاکمیت شرکتی ایرانسل از دید ذینفعان سازمان را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، گزارش پایداری مروری جامع بر اهداف، رویکردها و عملکرد کلی ایرانسل از نظر اثرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی است.

اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی عملکرد ایرانسل از طریق این گزارش با تمرکز بر بازه زمانی 1 آوریل تا 21 مارس 2017 در اختیار مخاطبان قرار گرفت. رسانه ها و از همه مهمتر مشتریان ایرانسل که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر بقا و عملکرد شرکت تاثیر می گذارند. در مقابل، پیامدهای فعالیت های شرکت از سه جنبه اقتصادی، اجتماعی و محیطی بر آنها تأثیر می گذارد.

«شفافیت» فراتر از الزامات قانونی در تدوین و انتشار این گزارش، نشان‌دهنده عزم ایرانسل برای پاسخگویی به خود، گامی جدی در جهت تعامل سازنده با سهامداران و تعهد به ساختن کسب‌وکار پایدارتر و آینده‌ای شکوفا برای ذینفعان است.

دکتر. بیژن عباسیرند، مدیرعامل ایرانسل، در یادداشت خود در ابتدای این گزارش اظهار داشت: «در دنیای امروز، شرکت‌ها برای بقا، رشد و شکوفایی نباید جنبه‌ها و ارکان مختلف پایداری کسب‌وکار خود را نادیده بگیرند. و رشد کن”. انتشار اولین گزارش پایداری در صنعت ICT کشور با رعایت استانداردهای جهانی و قطعا با در نظر گرفتن ویژگی‌های فضای کسب‌وکار در ایران، یکی دیگر از گام‌های ایرانسل در مسیر پایداری است که امیدوارم تصمیم‌گیران و سیاست‌گذاران در این مسیر باشند. ، شرکا و بازیگران کوچک “و صنعت بزرگ ICT ایران، رسانه و مشتریان محترم ایرانسل.”

این گزارش در پنج عنوان شامل «رویکرد ایرانسل به پایداری»، «کسب و کار مسئولانه و حاکمیت شرکتی»، «به سوی جامعه ای پایدار»، «به سوی محیط زیست پایدار» و «به سوی اقتصاد پایدار» تدوین و ارائه شده است.

متن کامل گزارش پایداری ایرانسل در سال 1399 در اینجا موجود است.

پایان گزارش آگهی

دکمه بازگشت به بالا