اقتصادی

اپلیکیشن موبایلی فتوشاپ منتشر شد

Adobe اخیراً از انتشار رسمی نسخه نهایی برنامه Photoshop Camra برای گوشی های اندرویدی و iOS خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، Adobe به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار محبوب Photoshop ، اخیراً نسخه نهایی یک برنامه جدید تلفن همراه به نام Photoshop Camera را به طور رسمی منتشر کرده و براساس سیستم عامل اندروید و iOS ، آن را در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار داده است. . آنها همچنین می توانند از قابلیت های گرافیکی Photoshop بر روی گوشی بهره ببرند.

براساس وب سایت نابینایان ، برنامه تلفن همراه تعداد زیادی فیلترهای کاربردی و حرفه ای را برای کاربران گوشی های هوشمند ارائه می دهد تا بتوانند تغییرات اساسی در چهره افراد و محیط افراد ایجاد کنند. البته این فیلترها بصورت پیش فرض هستند و مانند نرم افزار فتوشاپ به صورت دستی روی رایانه قرار نمی گیرند.

برنامه دوربین Photoshop در فروشگاه های آنلاین و آنلاین اپل از جمله PlayStator و اپراتور اپل به صورت رایگان در دسترس است. تلفن های Android در حال حاضر به این برنامه دسترسی ندارند.

در اوایل نوامبر سال 2019 ، ادوبی نسخه بتا محدود و نسخه آزمایشی این برنامه را منتشر کرد تا در صورت عملکرد خوب نسخه نهایی در دسترس عموم قرار گیرد.

به گفته بسیاری از کارشناسان در زمینه گرافیک ، برنامه فتوشاپ کامرا بدون شک به یکی از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین دستگاه های موبایل تبدیل خواهد شد و ویژگی های بسیاری در رابطه با ویرایش تصویر را برای کاربران گوشی های هوشمند ارائه می دهد و با سایر برنامه ها رقابت خواهد کرد. یک فعال در این زمینه به عنوان عکس فوری عمل خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا