اجتماعی

نحوه فعالیت «اتوبوس های زندگی»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از واکسیناسیون 324 هزار نفر در مرحله اول پویش جهادی واکسیناسیون توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، علی نصیری در حومه آغاز مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون در شهر تهران اظهار داشت: دوران جدید مدیریت شهری با سیاست ارائه خدمات ، در دسترس ترین مکان ها برای شهروندان با اولویت با مظلومان است ، گروه های افراد آسیب پذیر و توانمند اخیراً مرحله دوم ارائه خدمات واکسیناسیون برای مدیریت بحران طراحی و بازنگری شده است و به دستور شهردار تهران از امروز در سه حوزه خدمات بهداشتی ، فاصله فیزیکی هوشمند و خدمات مشارکت اجتماعی اجرا می شود.

وی گفت که مرحله اول اسکن بیشتر بر ایجاد مراکز واکسیناسیون ثابت و سیار متمرکز بود … این امر برای واکسیناسیون انجام شد.

به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، تاکنون حدود 324 هزار نفر توسط شهرداری تهران واکسینه شده اند و ارائه این خدمات در دوز دوم واکسن ادامه می یابد.

وی ادامه داد: مرحله دوم اسکن واکسیناسیون جهادی از امروز در 22 ایستگاه مترو ، 220 مسجد ، 22 اتوبوس سیار و همچنین از طریق سامانه 137 برای افراد فقیر انجام می شود.

نصیری در مورد استقبال کم شهروندان از مراکز واکسیناسیون ثابت گفت: با توجه به زمینه خدمات ، تعداد مراکز ثابت چندان مورد استقبال قرار نگرفت ، بنابراین برخی از این مراکز تعطیل و ظرفیت برخی دیگر کاهش یافت ، اما در از سوی دیگر ، این ظرفیت به اتوبوس ها منتقل شد. “

بر اساس گزارش پایگاه شهر ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران در پایان گفت: اتوبوس هایی که در آنها واکسیناسیون انجام می شود فقط برای ارائه خدمات واکسیناسیون نیست ، بلکه این اتوبوس ها به عنوان اتوبوس های حیاتی عمل خواهند کرد. اتوبوس های زندگی در این مرحله بر واکسیناسیون شهروندان و در دسترس بودن خدمات واکسیناسیون تمرکز می کنند و در مراحل بعدی در زمینه هایی مانند خدمات مشاوره ، کمک های وفادار و دیگران کار خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا