عمومی

نامه‌ای از نادر ابراهیمی؛ سازمان مجاهدین، فاسدترین گروه شبه سیاسی

متن این نامه را در ادامه می خوانید:

“یا راست

بهبودی عزیز سلام!

راستش را بخواهید، از نظر ذهنی، با توجه به کنش ها و واکنش هایی که رهبران، مسئولان و کارمندان حوزه هنری به من کوچولوی زمانه ابراز می کنند، به دو دسته «دوست» و «دشمن» و گاهی «بومی» تقسیم می شوند. “. “و” غیر بومی. “من آن را به اشتراک می گذارم. اما متأسفانه من هرگز انسان شناس درستی نبوده ام و گهگاه در زندگی ام اتفاق افتاده است که می دانم قضاوت من در مورد این یا آن شخص کاملاً اشتباه بوده است.
ادب و مهربانی شما در ارتباط و نامه دوستانه ای که برایم ارسال کردید یک بار دیگر به من ثابت کرد که من قاضی خوبی نیستم و خصومت و کینه ای که نسبت به شما داشتم (که به خاطر آن احساس می خواستم در میان بگذارم، درست نیست. تا شش جلد بعدی و شش جلد بعدی داستان های انقلاب را به زیبایی منتشر کنم. اکنون برای جبران گناه ناخواسته روحی خود، شما را وکیل و وکیل می کنم. نسخه جدید را همانطور که می خواهید منتشر کنید و از طرف من قرارداد را امضا کنید.

(البته توصیه صمیمانه من این است که در صورت امکان تصاویر ناشیانه در کتاب ها حذف یا تغییر داده شود.) به نظر من این که زمانی معتقد بودیم مجاهدین و فدائیان گروه های سیاسی صادقی هستند و ما این را نداریم. امروز و به ویژه مجاهدین که به فاسدترین و منحرف ترین گروه شبه سیاسی تاریخ تبدیل شده اند، نباید ما را در مورد یک اثر تجدید نظر کنند، هر دو نسخه در صورت ماندگار بودن در تاریخ خواهند ماند و در یک زمان مورد استفاده مورخان قرار خواهند گرفت. نکته.شاید من تحت فشار و تحت تأثیر ممیزی شکل کتاب را تغییر نداده ام تا در صحت آن شک کنم. بازم ممنون نادر ابراهیمی 15/7/73 »

دکمه بازگشت به بالا