فرهنگ و هنر

ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت‌نامه عیسی بن مریم(ع)» منتشر شد

رایزن فرهنگ ایران در آفریقای جنوبی با مشارکت مؤسسه دارالحدیث، ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت عیسی بن مریم (ع)» را در قالب طرح اصلی سازمان فرهنگ اسلامی منتشر کرد. . و ارتباطات

به گزارش باراناخبر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی به مناسبت فرا رسیدن سال نو با مشارکت موسسه علمی-فرهنگی دارالحدیث ، ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت عیسی بن مریم» به همراه فایل صوتی (کتاب صوتی) اثر آیت الله محمد محمدی ری شهری را در طرح عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر کرد.

این کتاب توسط Fine Art Printers cc یکی از معتبرترین و فعال ترین ناشران آفریقای جنوبی منتشر شده و در اختیار علاقه مندان به آموزه های دینی و پیروان حضرت عیسی مسیح قرار گرفته است.

کتاب «حکمت عیسی بن مریم (ع)» خلاصه ای از سخنان این پیامبر بزرگوار در روایات اسلامی است که توسط آیت الله محمدی ری شهری نوشته شده است.

هدف از نگارش این کتاب ارائه تصویری کامل و واقعی از زندگی و تعالیم این پیامبر بزرگ الهی برای روشن شدن مرز بین موحدین مؤمنان و جبهه کفر و دنیاست. علاوه بر این، قرار گرفتن پیامبران الهی یک اصل پذیرفته شده در اسلام است و مسلمانان سبک زندگی آنان را الگوی سعادت خود می دانند نه تحریف.

در این اثر علاوه بر ذکر متن روایات، توضیحاتی نیز برای فهم بهتر متون ارائه شده است.

در طول تاریخ، تعالیم انبیای الهی بر اساس توحید و اخلاق، پیامی مشترک دارد و این پیام مشترک، نشانه پرهیز از طغیان و ظلم در رسالت جهانی آنان است. قرآن عیسی بن مریم را به عنوان «کلام حق» و «کلام» معرفی می کند و او را به شایستگی می ستاید.

کسى که به سلاح شناخت حق از باطل و حکمت آراسته است، کتاب مقدسى را که در بردارنده هدايت و نور است براى مردم آورده است. روایات اسلامی نیز او را الگوی اسارت و اخلاق نامیده اند و کلامش پر از تمثیل های دلنشین و مواعظ حکیمانه است.

کتاب حاضر علاوه بر داشتن مجموعه‌ای بی‌نظیر از مطالب اعتقادی و اخلاقی مشترک ادیان توحیدی، می‌تواند الگویی علمی و عملی برای گفت‌وگوی تمدن‌ها و ادیان باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا