استان ها

میز خدمت راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، برپا شد

به گزارش باراناخبر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و اداره راه و به منظور رسیدگی بهتر به سوالات و مشکلات مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، بازدید مردمی در قالب میز خدمت برگزار شد. در این مراسم «پرویز کرمی» معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، «علیرضا محمدی» معاون راهداری این اداره کل، «محمدمهدی رضایی لری» قائم مقام. راهداری فنی و روستایی، مسعود موذن زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برای پاسخگویی به درخواست های مردم در مصلی بندرعباس مستقر شده است.

پرویز کرمی با اشاره به آغاز هفته حمل و نقل، رانندگان وسایل نقلیه و اداره راه در استان گفت: میز خدمت با رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان و همچنین در نظر گرفتن مطالبات و مطالبات حفظ می شود. مشکلات مردم جبهه و ارائه خدمات بهینه در زمینه های مربوطه یکی از اهدافی است که با راه اندازی میز خدمت سعی در پاسخگویی به درخواست های متقاضیان دارد.

علیرضا محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تاکید بر تداوم راه اندازی میز خدمت گفت: استقرار میز خدمت در اماکن عمومی مانند محل اقامه نماز جمعه امری ضروری است. فرصت خوبی برای افرادی که به دلیل مشغله کاری فرصت حضور در دفاتر را از دست می دهند. ندارد”. وی افزود: با راه اندازی میز خدمت می توانند مشکلات خود را به صورت چهره به چهره مطرح کرده و راهکارها و راهنمایی های لازم را برای رفع این مشکلات و الزامات آن ارائه دهند.

حتی محمدمهدی رضایی لری به بیان مزایای مثبت راه اندازی میز خدمت پرداخت و گفت: یکی از اقدامات و الزامات ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواست های آنان، راه اندازی میزهای ارتباطی بین روسای دستگاه های دولتی و مردم است. . ، که به موازات میز ارتباط عمومی سازمان می باشد حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای می باشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه این فعالیت گفت: سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره 33637266 روز سه شنبه از ساعت 08 الی 03:00 فعال است. pm استان های عزیز می توانند درخواست ها و مشکلات خود را از طریق نامه کتبی به نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ارسال نمایند.

46

دکمه بازگشت به بالا