حوادث

معرفی عاملان درگیری خونین جوکندان تالش به مرجع قضایی

باراناخبر / گیلان جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از عاملین درگیری در قسمت جوکندان شهرک تالش به مقام قضایی خبر داد و گفت: یکی از متهمان این پرونده در بیمارستان بستری است.

سرهنگ در مصاحبه با خبرنگاران حسین حسن پور با تأکید بر اینکه ایمنی مردم یکی از خطوط قرمز پلیس است ، به تلاش پلیس در پیشگیری از جرایم اشاره کرد و گفت: با قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

وی افزود: پس از اطلاع مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در یکی از روستاهای بخش جوکندان شهرک تالش ، مأموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل و تحقیقات انجام شده مشخص شد که 8 نفر برای اختلافات مدنی درگیر شده اند ، افزود: یکی از عاملان این درگیری با شلیک اسلحه دو تیر شلیک کرد . ساخته شده

این مقام انتظامی از دستگیری دو متهم پرونده و کشف دو تیغ خونسرد خبر داد و گفت: چهار عامل دیگر این درگیری با سلاح سرد زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ حسن پور تأکید کرد: سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز در بیمارستان بستری شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از عاملان این درگیری فراری و تلاش برای دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار دارد ، خاطرنشان کرد: شش متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند.

در پایان جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رابطه با مجرمان موجب رضایت مندی مردم می شود ، تصریح کرد: پلیس با نظارت مداوم بر تحرکات و فعالیت های متخلفان ، هیمنه خود را می شکند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا