حوادث

کشف ماینرهای ۳۰ میلیاردی از انبار متروکه/ بازداشت ۴ عربده‌کش در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک انبار نگهداری از ماینر و بازداشت چهار شرور در جریان انجام دو عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

به گزارش باراناخبر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، در تشریح دو ماموریت فرماندهی انتظامی شهرری در شبانه روز گذشته، گفت:‌ یکی از این پرونده‌ها مربوط به کشف یک انبار ماینر در جنوب تهران است. ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در این شهرستان مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران  موفق به شناسایی یک انبار متروکه در محدوده کهریزک شدند، گفت:‌ ماینرهای غیرمجاز در این انبار نگهداری شده بود که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور بازدید از انبار متروکه اخذ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در جریان این بازرسی ماموران پلیس از این انبار ۱۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها ۳۰ میلیارد ریال بود، کشف و ضبط شد. همچنین دو نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.  

جلیلیان از دستگیری چهار شرور که با استفاده از سلاح سرد اقدام به شرارت و قدرت‌نمایی کرده بودند، نیز خبر داد و گفت:‌در پی وقوع خبری مبنی بر درگیری با سلاح سرد و عربده‌کشی تعدادی اراذل و اوباش در محدوده حسن آباد شهرستان ری و متواری شدن آنها، عوامل پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهر ری با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از بانک مجرمان موفق به شناسایی هویت و محل حضور این افراد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری این افراد گفت: در عملیات پلیس که پس از اخذ مجوز از مقام قضایی انجام شد، چهار نفر از اراذل و اوباش که با استفاده از سلاح سرد اقدام به تخریب اموال شهروندان، عربده کشی، شرارت و درگیری کرده و موجب اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شده بودند؛ دستگیر شدند.  

وی با بیان اینکه از این افراد دو قبضه قمه و چاقوی غیرمتعارف کشف شد، گفت: برای هر چهار متهم پرونده‌های جداگانه‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا