اقتصادی

مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف گاز ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه بخش خانگی و تجاری اولویت اول گازرسانی است، از ابلاغ بخشنامه مصوب شورای عالی امنیت ملی در خصوص برخورد با مشتریان پرمصرف دولتی و غیرضروری و تجملی خبر داد. هزینه ها در بخش دولتی و خصوصی

به گزارش باراناخبر، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگانی در نشست جامع با مدیران عامل شرکت های گاز استانی سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر دستورالعمل های وزارت نفت در خصوص پایداری تاکید کرد. . تامین سوخت زمستانی با بیان اینکه این جلسه در نظر دارد تصویب کند. وی گفت: اقدامات لازم برای حفظ جریان گاز در بخش های خانگی و تجاری انجام شده است، گفت: استانداران موظفند در خصوص ایمن سازی هدر رفت گاز یا مصرف غیرضروری گاز در استان برخورد و عملکرد روزانه خود را گزارش کنند. ادارات و مجتمع های خصوصی پرمصرف بر اساس مصوبات ابلاغی، اجرای این مصوبه به اطلاع می رسد.

وی افزود: شمول این اطلاعیه شامل کلیه دستگاه های دولتی و خود شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه می شود. اگر هر یک از آنها بر روی اقلام غیرضروری و پرمصرف بیفتد مانند سایر مجتمع های دولتی و غیردولتی مشمول قطع گاز می شود.

معاون وزیر نفت و گاز با تاکید بر اینکه اولویت شرکت ملی گاز ایران تامین گاز در داخل و حفظ جریان پایدار گاز برای مصرف کنندگان داخلی است، تاکید کرد: از منظر تجاری مدیریت مصرف در ایران ضروری است. بخش های گازرسانی متفاوت است

چگانی با اشاره به مصرف غیرضروری و بالای گاز در بخش دولتی و غیردولتی که قطعی گاز را نیز در بر خواهد داشت، تصریح کرد: این موارد در تذکرات و دستورالعمل های ابلاغی به شرکت های تابعه توضیح داده شده است، اما به طور مشخص می توان به آنها اشاره کرد. آب های کوچک مجتمع های تفریحی، از جمله، او به استخرهای آبگرم روباز، جکوزی های روباز و باغ ویلاها، و مراکز خرید اشاره کرد که ملاحظات مربوط به هر یک را به کار می گیرند.

وی یادآور شد: در زمینه مدیریت مصرف گاز در دوره سرد سال، نیاز به هماهنگی و همکاری همه نهادهای مسئول است که علاوه بر حمایت نهادهای اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما، با توجه به اینکه این اطلاعیه به تصویب رسیده است. دادگاه عالی. شورای امنیت ملی به عنوان یک دستور عالیه. برای تمامی ادارات دولتی انجام خواهد شد و از این رو انتظار داریم مدیران استانی در تمامی سطوح با مدیران عامل شرکت های گاز استان همکاری کامل داشته باشند تا انشاءالله مانعی بر سر راه تداوم جریان گاز نباشد. گاز در کشور و گرم نگه داشتن منازل هموطنان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا