اقتصادی

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

باراناخبر/ تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: در حوزه نهاده و توزیع مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر برطرف شود چرا که اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه دامداری و کشاورزی است و با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد.

جلسه بررسی توزیع نهاده های دامی امروز سه شنبه 10 اسفندماه با حضور دراویش فرماندار ورامین، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مدیر جهاد کشاورزی ورامین، اتحادیه ها و تعاونی ها برگزار شد. مدیران و فعالان حوزه

مجید درویشی فرماندار ورامین در این جلسه اظهار داشت: توزیع نهاده ها باید در شهرستان های همجوار تقسیم بندی شود تا در حوزه نظارت و نظارت هر چه زودتر دست واسطه و دولت را کوتاه کنیم. ورودی باید به کشاورز واقعی برسد.

وی افزود: مشکلاتی در حوزه نهاده و توزیع وجود دارد که باید هر چه سریعتر برطرف شود زیرا اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی است و ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارد.

فرماندار ورامین با اشاره به تلاش شهرداری در حمایت از دام گفت: از ابتدا پیگیر مشکلات دام به ویژه در زمینه توزیع نهاده های دامی بوده و تمام تلاش خود را برای احقاق حق تولیدکنندگان به کار خواهم گرفت. ” و از کشاورزان میدان ورامین بهره برداری کرده ام.

درویشی یادآور شد: متأسفانه با بررسی ها و مستنداتی که وجود دارد، تعاونی ها نهاده های دولتی را عادلانه توزیع نمی کنند و شاهد هستیم که توزیع بیش از حد یا برون شبکه ای وجود دارد که در این زمینه هشدارهایی داده می شود. مقرر شده است در صورت عدم اصلاح با تعاونی های متخلف برخورد قاطع شود.

فرماندار ورامین ضمن اشاره به کمبود نهاده ها با تعرفه غیردولتی گفت: نهاده غیردولتی وارد کشور نمی شود اما متاسفانه شاهد فروش نهاده های رایگان در شهرستان هستیم، سوال اینجاست که این نهاده از کجا آمده است. از جانب. توسط و متأسفانه پاسخ روشن است و دلیل آن توزیع ناعادلانه نهاده های دامی و ورود آنها به شبکه غیر مجاز و فروش آزاد است.

درویشی در پایان سخنان خود گفت: با هماهنگی های انجام شده در معاونت برنامه ریزی و توسعه استانداری، با تشکیل کارگروه ویژه، حوزه توزیع نهاده ها به صورت ویژه بررسی می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا