عمومی

مشاهده اشتباهات فاحش در بازشماری صندوق‌های شورای شهر هرسین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر هرسین برخی از نامزدها به تحریف آرا اعتراض كردند و ادعا كردند كه در شمارش آرا مشكلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه شخصاً در روند شمارش آرا شرکت کرده و نظارت داشته است ، افزود: با همکاری هیئت اجرایی و هیئت نظارت ، بازشماری آرا 100٪ در هرسین انجام شد و اشتباهات جدی در شمارش حداقل نیمی از رأی دادن در هرسین “.

امام جمعه شهر هرسین گفت: در شمارش آرا 20 20 صندوق رأی شورای شهر این شهر حدود صد خطا رخ داده است که برخی از آنها دستکاری عمدی بوده و برخی مانند خرید و فروش رای و گاه غیر عمدی بوده است. .

وی ادامه داد: در یکی از صندوق های رأی گیری ، 200 رأی به آرای یک کاندیدا افزوده شد و صد و 10 رأی نیز تحریف و دستکاری شد ، در نتیجه باید با بی نظمی در شمارش آرا و تخلفات انتخابات برخورد می شد. “

این مقام اجرایی خاطرنشان کرد: با وجود تخلفاتی که در شمارش آرا مشاهده شد ، در روز جمعه 4 ژوئن ، اعتبار انتخابات شورای شهر هرسین تأیید شد.

امام جمعه جمعه در شهرستان هرسین افزود: تصویب انتخابات شورای شهر هرسین توسط هیئت های اجرایی و نظارت علی رغم تخلف در شمارش آرا beautiful زیبا نیست.

وی افزود: من انتخابات شورای اسلامی هرسین را فاقد اعتبار می دانم ، کارهای حقوقی انجام شده است اما هیئت های اجرایی و نظارت باید وظیفه خود را برای تصحیح یا ابطال نتایج انتخابات انجام می دادند.

دکمه بازگشت به بالا