عمومی

« مسعود بهرامی» سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های تهران شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یوسف نوری طی حکمی «مسعود بهرامی» را به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران منصوب کرد. خاکستری“شما مردم دارید” “خلوص و «فساد ستیزی» و «حکومت قانون» را از اصول حکومت مردمی می دانست و احترام بهرام را لازم می دانست.

وزیر آموزش و پرورش همچنین مفاد ابلاغی گام دوم انقلاب، سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش را در پیگیری موضوعاتی همچون افزایش جایگاه دانست. و اقتدار مربیان. نخبگان و معلمان فرهیخته استان در تصمیم گیری خوردنتقویت شورای آموزش و پرورش استان و جلب مشارکت اولیاء و مربیان در این شورا، نظارت مستمر و بهبود عملکرد استان در شاخص های ارزشیابی نظام آموزشی و استانداردهای آن مصوب شورای آموزش عالی و رئیس شهرسازی. شهرداری. آموزش و پرورش استان تهران می خواست در پایان خرداد هر سال نتیجه اقدامات در این زمینه را به وزیر آموزش و پرورش گزارش کند.

بر اساس این گزارش مسعود بهرامی فارغ التحصیل شد تحصیلات در سال 1394 مدرک کارشناسی ارشد علوم تربیتی (پژوهش تربیتی) را از دانشگاه تهران دریافت کرد. جوانان آموزش و پرورش، اداره مدرسه تاریخی دارالفنون، معاون مدیرکل اداره پژوهش و سازماندهی برنامه جوانان آموزش و عضویت در گروه های برنامه جوانان کادر همکاری وزارت آموزش و پرورش و سایر حوزه ها را در کارنامه خود دارد.

دکمه بازگشت به بالا