عمومی

مسئولین و نمایندگان استان قزوین به فکر حمایت از شمس آذر باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سعید دقیقی بعد از ظهر چهارشنبه پس از تساوی در برابر دریا بابل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شایسته پیروزی بودیم، اظهار کرد: در نیمه اول صحنه‌های بسیاری روی دروازه حریف داشتیم اما تبدیل به گل نشد.

وی با بیان اینکه پنالتی صد در صد ما در دقیقه حدود ۸ گرفته نشد، افزود: این پنجمین یا ششمین اشتباه محرز بر علیه تیم ما است و تا به حال در این مسابقات هیچ صحنه‌ای نداریم که داوری به نفع ما کار کرده باشد و جای تفکر دارد که چرا این صحنه پنالتی گرفته نشد.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین ادامه داد: تا به حال بارها از ناحیه داوری ضرر کرده‌ایم اما کیفیت بازی ما باعث شده تا به اینجا موفق باشیم.

وی با بیان اینکه موقعیت‌های بیشماری داشتیم اما تبدیل به گل نشد و حتی وقتی ۱۰ نفره هم بودیم تیم برتر میدان بودیم و باید به تیم حریف هم که با انگیزه و با برنامه بود تبریک بگویم.

دقیقی ادامه داد: از بازیکنان جانشین گله داریم که وقتی وارد زمین می‌شوند باید وضعیت کیفی تیم بهبود پیدا کند نه اینکه شاهد افت کیفی تیم باشیم.

وی با تشکر از تماشاگرانی که در دمای زیر صفر درجه در ورزشگاه حضور داشتند، بیان کرد: از مردم قزوین توقع داریم که خیلی پربار تر و قوی‌تر پشتیبان تیم باشند.

سرمربی شمس آذر با بیان اینکه از مسئولین خیلی بیشتر توقع داریم، عنوان کرد: از سوی نمایندگان مجلس پیگیری و ممارستی برای رفع مشکلات باشگاه را ندیدیم.

وی در پایان یادآور شد: از اعضای شورای شهر و شهرداری انتظار بیشتری داریم و توقع داریم وقتی یک تیم متعلق به یک شهر است حمایت بیشتری از آن بشود.

دکمه بازگشت به بالا