عمومی

احتمال بیکاری ۱۷ هزار کارگر کارخانه شهریار/مسئولین پای کار باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعید عمرانی عصر چهارشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک شهریار مشکلات و مشکلات این کارخانه را بررسی کرد. در زمینه ارز و گمرک ، ما تولیدکنندگان را درگیر کرده ایم و با شنیدن این مشکلات ، با تمام توان ایستاده ایم تا بیشترین پشتیبانی را از آنها داشته باشیم.

عمرانی با بیان اینکه در حال حاضر 17000 نفر در این کارخانه مشغول کار هستند ، گفت: “شعار قوه قضائیه این است که” هیچ کارخانه ای نباید تعطیل شود و هیچ کارگری نباید بیکار باشد “.

وی گفت: کارگاه های بزرگ دارای مشکلاتی هستند و با این مشکلات کمر آنها خم می شود ، بنابراین نیاز است مسئولان نگاه ویژه ای در این زمینه داشته باشند ، زیرا در این زمینه بن بستنی وجود ندارد و مسئولان می توانند مشکلات را حل کنند.

معاون دادستان کل کشور گفت: طبق تحقیقات انجام شده امروز ، مشکلات موجود در این کارخانه نگران کننده است و این نگرانی وجود دارد که 17000 کارگر شغل خود را از دست بدهند.

عمرانی گفت که کیفیت محصولات در این کارخانه بالا است و می تواند کاملاً با نمونه های خارجی قابل رقابت باشد. آنها مرتکب گناهانی شده اند و ما اعلام می کنیم که از این گروه و کارمندان آن در دادگستری کاملاً حمایت می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا