عمومی

خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده به افول نظام سلطه کمک می‌کند

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با حضور در معراج شهدای تهران با پیکر مطهر شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و مدافع کشورمان که روز گذشته در یک حادثه تروریستی به شهادت رسید ، خداحافظی کرد.

رئیس قوه قضاییه در دیدار با خانواده این شهید گرانقدر گفت: کشوری که دارای امنیت قوی ، اقتصاد قوی و فناوری قوی است ، قدرتمند است و آقای فخری زاده با دانش ، به سمت تولید پیش رفت. قدرت و امنیت برای کشور “.

رئیسی از آمریکایی ها و صهیونیست ها به عنوان یزیدیان آن زمان یاد کرد و گفت که دلیل عصبانیت آنها از فخری زاده این است که وی به عنوان یک سرباز گمنام امام زمان (عج) برای ایران اسلامی و منطقه قدرت تولید کرده است.

خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده به کاهش نظام سلطه کمک می کند

رئیس قوه قضاییه با اعلام اینکه ایران قدرتمند با دستان توانمند فرماندهانی چون فخری زاده شکل گرفت ، تصریح کرد: شهید فخری زاده افتخاری برای ملت ایران و ملت های منطقه و همه اندیشمندان جهان اسلام است.

رئیسی افزود: کسانی که شهید فخری زاده را به قتل رساندند ، مخالف علم و دانش هستند و اقتدار ایران اسلامی را تحمل نمی کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: سلیمانی و فخری زاده با تولید قدرت و امنیت در منطقه ، به دشمنان این مرز و بوم اجازه ندادند تا به هدف مقصر خود برسند.

رئیسی همچنین خاطرنشان کرد: به برکت خون پاک شهید فخری زاده حرکت علم و فناوری و پیشرفت کشورمان متوقف نخواهد شد اما فخری زاده ها خواب راحتی را از چشم دشمنان خواهند دید.

رئیس قوه قضاییه با اعلام اینکه خونریزی های مرتبط با خون مطهر شهدا جاودانه خواهد ماند ، گفت: خداوند خونخوار همه کسانی است که در راه دفاع از دین خدا و ارزش ها حرکت می کنند و به شهادت می رسند.

رئیس دادگستری با اعلام اینکه نظام سلطه رو به زوال است ، گفت: خون شهیدان سلیمانی و فخری زاده به این زوال کمک می کند و هرچه سریعتر شاهد این اتفاق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همه ما مشمول اثبات الهی هستیم ، گفت: دانشمند شهید فخری زاده از این حجت الهی و نام خود به عنوان یک دانشمند مسلمان انقلابی و فرماندار متعهد به کشور ، نظام و ملت اندشه پیروز و سربلند بیرون آمد و درگذشت ، در تمام سنین خواهد درخشید.

در پایان رئیس قوه قضاییه با آرزوی صبر برای خانواده شهید فخری زاده ، یادگارهای این شهید والامقام را پرچم شهید فخری زاده و نمادی از عزت ، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی دانست.

دکمه بازگشت به بالا